Ga naar inhoud

hard buikje


Liefs_mij

Aanbevolen berichten

hierbij had ik even een belangrijke vraag!

sinds vanmiddag is mijn konijn over verhuist naar een groter hok! de kp versie!

had het wc'tje niet verschoont zodat hij die geur herkende in het nieuwe hok.

alleen heeft hij nog niet gekeutelt en geplast. als gevolg dat ik nu een klein hard buikje voel?? kan dit te maken hebben dat hij in een nieuw hok zit? lijkt me natuurlijk niet zo gek. maar wat is nou handig om te doen? had al wat witlof gegeven etc..

aub hoor k jullie adviezen en tips

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nu even eten, je kunt aan actieve leden of moderators vragen die online zijn of ze even willen kijken.

bij forum en dan beneden staan mensen die online zijn(maar stel dat iemand of is, duurt dat 10 min voordat je uit de lijst verdwijnt, dus kan zijn dat ze er niet zijn)

succes

ps moderators: hun naam is in het geel

Link naar reactie
Delen op andere sites

nja hij zit hele tijd voor het tralies ja. als ik naar buiten kom snuffelt hij meteen wel buiten het tralies en als ik hem even op pak dan likt ie me neus meteen en komt niet *sloom* over.. maar bij een gasaanval word het buikje steeds dikker? want het buikje voelt meer echt waterig aan dan lucht. (weet niet hoe ik dat nou het beste kan uitleggen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf 1 uur heeft hij niet meer gegeten zeg je. Hoe laat heb je hem in zijn nieuwe hok gezet deze middag? Voor of na 1 uur? Als hij van te voren nog gegeten heeft zal het eerder met wennen aan het nieuwe hok te maken hebben dan een gasaanval ... maar zeker weet ik dat natuurlijk ook niet ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ zaza dat is ook zo. hij heeft twee kleine blaadjes witlof op. en idd wat biks.

@ solfide.. daar heb ik nog even niet bij stil gestaan eerlijk gezegd! aangezien na dat gebeurd is in principe alles weer was goedgekomen. maar ik ga zo weer even kijken en als ik het niet vertrouw bel ik toch even de da op

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt dat is ook zo! ik ben al op zoek naar een voedster. heb in beusichem er al één gezien! maar dat is een hollandse hangoor. en deze is wel wat groter dan dat mijn ram is. maar ik ga er binnenkort even kijken om te zien of ik kan gaan koppelen. want had dit hok ook gekocht zodat er een voedster bij kon!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .