Ga naar inhoud

hoe hoort het eruit te zien?


roomie

Aanbevolen berichten

hallo allemaal

momo het aanstaande ventje van mijn voedster is 17 dagen geleden gecastreerd.

toen ik vandaag was bij momo (hij woont bij mijn kenissen), kwam ik hem eindelijk optillen, voorgaande keren regenede het zo erg dat alles een modderpoel was en momo had er ook geen zin in.

dus ik dacht zal is naar de wond kijken.

daar zag ik nogsteeds zn balzakjes hangen zegmaar, en ze waren zwart!!!

hij zit in een ren met zand, komt dit daardoor?

of zijn ze aan het afsterven en is dit normaal,

ik maak me toch wel zorgen.

we gaan ze zaterdag koppelen, dus hoop dat het niks ernstigs is

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze waren wel verschrompeld, maar ze zagen zwartig dus kan zijn van het zand ik weet het niet, hij uit geen pijn, en is net zo actief als anders.

we hebben momo laten koppelen bij de opvang.

hij vond het ook niet erg dat ik er aan zat, dus ik weet het niet.

probleem is ook het is niet mijn konijn.

ik kan kijken of ik de opvang nog kan bereiken, maar wou eerst hier wat informatie.

had al gezocht op het forum maar kwam er niks van vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem in ieder geval contact op met de dierenarts en de opvang als je het niet vertrouwt. Zo vanaf internet is het namelijk nogal lastig inschatten wat je bedoelt. Het kan zijn dat er niet goed gehecht is of er een nabloeding is geweest, of dat het inderdaad gewoon zand is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb net contact gehad met de opvang, ze zei dat het aan het afsterven is, dat dit goed is, ze kijkt er zaterdag nog even naar, vertelde zn conditie en zei dat ik me niet druk hoefde te maken.

wat zijn die mensen van opvangen geweldig he staan altijd voor je klaar:love:

en jullie omdat jullie zo snel reageerde, zal er toch morgen even goed naar kijken, dacht al dat het aan het afsterven is, moet ik dat gewoon zn gang laten gaan ja denk he? niet even wassen ofzo.

lianne hier kan een slotje op;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff Boris erbij gepakt en omgedraaid, hij is ondertussen 5 weken geleden gecastreerd. Z'n balletjes zijn ook zwartig. Boris zelf is ook een zwart konijn en heb eerlik gezegd nog nooit iets aan hem gemerkt. aan de andere kant staat me bij dat zijnballetjes al zwart zijn geweest maar weet het nu niet zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .