Ga naar inhoud

wat eng!!


Mopje

Aanbevolen berichten

Vandaag is de dag dat mijn mannetje kruimel gecastreerd word!! Ben nu alleen enorm bang dat het fout gaat... Mijn vorige mannetje bun is namelijk overleden met castratie.. en daarbij zit ik met het probleem moet ik hem binnenhouden na de castratie want het temperatuurverschil tussen buiten en binnen is nu vrij groot. Kan hem wel in de schuur houden en daar kan ik ook wel toezicht houden en dat is niet zo een verschil kwa kou met buiten maar is dit wel zo slim?

Ik weet het even niet en hoe dichter bij het komt hoe meer ik begin te stressen:(

Help?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stressen helpt je niet verder. Kan me goed voorstellen dat je bang bent hoor, omdat je je vorige kereltje bent verloren na de castratie.

Op zich is het een hele kleine ingreep waar je rammetje weinig van onder de indruk zal zijn. Als het goed is zal hij er morgen alweer bovenop zijn. Hou hem een nachtje in huis en zorg daarna dat de wondjes niet vuil kunnen worden, als dat een paar dagen in de schuur moet is dat toch prima?

Succes! Komt vast goed hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjullie.. Nog een half uurtje en dan vertrekken we naar de DA! Ben blij als het 5 uur en me ventje gewoon weer lekker kan ophalen... Zal allemaal wel goed komen denk ik! Daar ga ik maar vanuit! Heb gelukkig me moeder bij me voor steun dus..

Saskia jij ook sterkte! Onze konijnen komen er vast goed vanaf (dit heet mezelf moed inpraten haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes, en stressen maakt het der niet beter op !

Het is wel begrijpelijk waarom jij je zorgen maakt, Puk is hier afgelopen maandag gecastreerd heb zelfs een paar tranen gelaten toen we hem naar de DA brachten.

Hier heeft puk in het begin moeite gehad met eten/drinken maar het begint nu weer goed te komen.

Verwen je nijn maar lekker !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .