Ga naar inhoud

dingen die ik moet weten?


Mopje

Aanbevolen berichten

Hoi,

Mijn prachtige mannetje word morgen geholpen... Ik weet nu alleen niet zo goed wat ik allemaal moet doen wanneer ik hem weer terug heb. Weet wel dat ik handdoeken in de kooi moet leggen in plaats van stro.. Zijn er verder nog andere belangrijke dingen die ik moet weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwen hem lekker.

Je mag hem best plagen met eten voor houden en hem wat extra's geven.

Het is heel belangrijk dat hij warm blijft idd op handdoeken ligt en zo spoedig mogelijk weer gaat eten en drinken.

In het begin kan het handig zijn om een bakje water bij hem neer te zetten want misschien is hij nog te suf om op te staan en dan kan hij er makkelijk bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was heel zenuwachtig toen mijn manneke geholpen werd. Heeelemaal nergens voor nodig! Hij was een beetje suf toen ik 'm op ging halen maar het ging al heel snel goed met hem.. Na een uurtje thuis te zijn zat hij al lekker hooi te eten dus dat ging allemaal heel fijntjes.. Stukjes witlof gingen er ook al vrij snel in.. De biks duurde wat langer maar omdat hij al hooi at maakte ik me daar niet zo heel veel zorgen over..

Ik had als bodembedekking een dierenkleedje en in het toilet stukken krant. Verder had ik ook een kussentje in het hok liggen en daar maakte hij dankbaar gebruik van.! Dus misschien ook wel lekker voor m?

Verder inderdaad goed verwennen! Succes ermee! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .