Ga naar inhoud

Wat denken jullie dat het kan zijn?


MariskaV

Aanbevolen berichten

Op mijn werk hebben ze een soort van "boerderijtje". Daar hebben ze nu een nestje konijntjes..Ik ging gister even kijken, maar nu was één van die kleintjes ontzettend aan trillen/shaken. Ze zijn nu denk ik een week of 3. Het konijntje was wel net zo groot als zijn/haar nestgenootjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook nog niet eerder jonge konijntjes grootgebracht, maar bij een volwassen konijn is trillen volgens mij een teken van pijn. Het is sowieso geen goed teken, maar dat zegt jou gevoel denk ik ook al wel. Ga op je gevoel af en (als het kan) met het kleintje naar de dierenarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag weer bij het kleintje wezen kijken..het trilde al een heel stuk minder dan vrijdag..hij lag nu lekker tussen zijn broertjes/zusjes in..Dus dat is wel mooi..Alleen ben ik erg geschrokken weer van de konijnen..

Mijn collega, gaf de konijntjes eten met een paar kinderen..en toen bleken er 2 konijnen los te lopen..Het waren 2 rammen..dus ik durfde ze niet samen in een hok te zetten..Maar toen ik controleerde wat de geslachten waren, bleek er 1 een hele vieze kont te hebben..combi van plakpoep, modder en klitten..pff wat zielig zeg..heb het ergste weggeknipt..Mijn collega heeft het doorgegeven aan "de baas"..Dus ben benieuwd of er wat aan gedaan wordt. Want de konijnen liepen ook bewust los, kijk het is lekker dat ze los lopen maar 2 rammen samen :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .