Ga naar inhoud

Voor Amber de Haas/ Konijn ingegraven


Roos1995

Aanbevolen berichten

Ik zag dit bericht bij overige dieren staan en ik denk dat tips handig zullen zijn..

Dit bericht had Amber getypt;

icon1.gif weet iemand of konijnen elkaar begrafen?

hallo, wij hebben 2 konijnen en ze lopen door onze tuin 1 van de konijnen had een hol gegraven en ons andere konijn (is best wel oud) hebben we al 2 dagen niet meer gezien.

het andere konijn heeft vanochtend het hol dicht gedaan toen ik haar aan keek keek ze me terug aan alsof ze me wat wou vertellen.

weet iemand misschien of konijn elkaar begrafen?

je zou ons en heel erg mee helpen.

mvg amber

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ze elkaar al begraven, dan kan het begraven konijn zich daar denk ik wel weer uitgraven hoor.

hier wordt momenteel ook weer een gat gegraven door Sissi, dat doet ze wel vaker, ze heeft zo haar periodes, maar ik gooi dat altijd dicht voordat het echt groot wordt. Ik ben altijd bang dat het instort ofzo, als de katten er boven lopen of als het gaat regenen ofzo en dat er dan nog een konijn in zit.

maar goed, daar heb je nu niks aan natuurlijk, maar kan ik de toekomst wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je konijn al twee dagen niet gezien hebt, dan zou ik snel dat hol gaan openmaken om je konijn te zoeken. Misschien is het ziek en heeft het snel hulp nodig, of is het dood en ligt het te rotten onder de grond (dat gaat razendsnel met deze hoge temperatuur). Hopelijk is er niets aan de hand en zoekt je konijn gewoon de koelte van het hol op, maar ga het maar even snel controleren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als konijnen heel erg ziek zijn gaan ze ook in hun hol....

Vroeger is een konijn van mijn ouders ook zo overleden. Die was ook ziek en in haar hol gekropen. Op een gegeven moment dachten ze ook van 'huh, waar is ze gebleven?'.. Hol uitgegraven en daar lag ze...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoelt Amber niet dat ze denkt dat het oudere konijn misschien is doodgegaan in het hol en dat het andere konijn het daarom heeft dichtgegooid? Dat zou echt 'begraven' zijn. Vind het wel een interessante vraag, of ze dat ook echt doen zeg maar.

Hoop alleen wel dat met Ambers konijn alles goed is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .