Ga naar inhoud

Iets vreemds bij zijn plasser


LindavanBakel

Aanbevolen berichten

Bij mijn mannetje zit er iets vreemds (naja, ik weet niet of het vreemd is want het is in een paar weken tijd niet groter of kleiner geworden) bij zijn plasser.

Aan allebei de kanten van de plasser zit iets wat lijkt op een stuk platgeslagen cornflake.

Ik heb nog niet geprobeerd om het eruit te halen, als ik daar in de buurt kom vind hij dat niet zo prettig.

En misschien is het ook wel iets wat er wel hoort te zitten..

Ik heb nog geen kans gehad om een foto te maken, maar dat zal ik zeker een keer doen.

Komt het iemand bekend voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mijn exram zien er nu uit als rozijntjes :P

Cornflake heb ik nog niet gehoord.. Maar ik denk ook inderdaad dat het gewoon de balzakjes zijn..

Anders is het wel heel toevallig dat er aan beide kanten zoiets zit.

Maar als je een foto zou kunnen maken dan kunnen wij het beter beoordelen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die klieren produceren zo'n nare geur als je goed ruikt.. En een beetje honingachtige prut wat hard word en tussen het huid blijft zitten.

Ik weet niet of ze normaal leeg horen te zijn, dus geen bruine harde dingetjes aan weerszijden maar die van mij hebben het wel allemaal...

Soms breek ik het af als het lang is en soms kan ik zo'n heel stukje eraf halen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet zo dat ik het elke keer weg haal.. misschien dat ik het 1 keer heb weg gehaald omdat ik niet wist wat het was.. En soms steekt het uit en dan kun je het zo korter maken. Maar dat is ook maar 2 keer gebeurt.. Denk niet dat ze er anders van worden.. Ik laat het wel gewoon zitten dan als het uit mocht steken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat je het over de balletjes hebt.

Kom net een half uur geleden bij de DA vandaan en toen zij mijn konijn van onderen ging bekijken ging hij zijn balletjes intrekken en toen zag het er ook uit als rozijntjes :P Of met een beetje fantasie op platgeslagen cornflakes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He gats.. Dit heb ik dus nog nooit gezien bij een van mijn konijnen! Ze liggen geregeld op hun rug ivm borstelen dus het zou meteen opvallen.. Apart!

jou konijnen hebben ook zoveel haar waarschijnlijk dat je het daarom niet ziet.

bij mijn franse moet je ook goed tussen de haren zoeken als ik het bijvoorbeeld zou willen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .