Ga naar inhoud

binnekant hooitunnel eetbaar?


wupsie

Aanbevolen berichten

ik heb voor max en mini een hooitunnel van zooplus besteld. bij de samenstelling staat dat het hooi is geplakt op een vezelrol.

kunnen ze die vezelrol ook opeten? Mini begon er net al lekker op te knagen, maar heb hem e nu maar even weg gepakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah dat ding... ja die heb ik op een gegeven moment ook maar weggehaald aangezien ze alles opaten. Nu verdwijnen wcrolletjes hier ook gewoon richting de eeuwige keuteltjeshemel en zijn ze -gelukkig- nog nooit verstopt geraakt van de hoeveelheid karton die ze verorberen, maar ik zou wel opletten dat hij dat ding niet in 1x helemaal opeet :P. Een beetje zal geen kwaad kunnen, maar een overdosis wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hebben ze hem ook helemaal verscheurd en gaten in geknaagd. Ze hebben er ook van gegeten, maar natuurlijk niet de hele hooirol ;) Toen hij helemaal aan flarden was heb ik hem weggegooid.

Konijnen mogen ook wc rolletjes dus wat karton van de hooirol lijkt me ook geen kwaad kunnen. Ze moeten dan wel niet hele stukken achter elkaar eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .