Ga naar inhoud

Wat was de reden dat Max niet wou eten?


Clauuxx91

Aanbevolen berichten

Heej

Ik maak me een beetje zorgen en ik vraag me af hoe het kwam.

's ochtends rende alleen Muffin naar beneden om te eten en Max bleef maar boven.

Normaal rennen ze met z'n tweeen als een gek naar beneden en rennen rondjes om me heen, eigenlijk bespringen ze me zowat.

Maar 's ochtends deed alleen Muffin dat en Max bleef maar in het nachthok zitten, dus ik kijken.

ze nam geen eten aan en bleef lusteloos zitten.

Ik moest werken en vroeg aan me moeder of ze haar in de gaten wou houden.

Maar nu kwam ik thuis en doet ze weer helemaal normaal.

waarom deed ze zo 's ochtends?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zat alleen een beetje in het nachthok met haar ogen halfdicht en reageerde niet echt.

maar nu is ze weer helemaal levendig.

misschien buikpijn ofzo? ik had gister wel paardenstekken, gras en weegbree geplukt.

doet ik heel soms verder is er niks aan het eetpatroon verandert.

hoe zien haakjes eruit?

ik heb serieus nog nooit hun mond open gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, ik weet natuurlijk niet hoe het is bij konijntjes, maar hier gebeurt het ook wel eens heeeeeeeeeeeeeel soms dat mijn katten eens een keer geen zin hebben in eten en eventjes 'ziekjes' zijn, maar dat is na enkele uren terug beter. Bij de katjes is dat dan wel meestal omdat ze last hebben van een haarbal. Misschien kunnen ze net zoals mensen eens eventjes last hebben van de maag?

Ik zou het even aankijken, maar als hij nu terug normaal doet, zal het wel niets ernstig zijn. Mocht je dat in de loop van de week nogmaals tegenkomen, zou ik wel eens een dierenarts raadplegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .