Ga naar inhoud

flower


kmimmie

Aanbevolen berichten

flower en chance zijn nu een aantal weken gekoppeld, maar toen ik de nijnen net eten ging geven viel me op dat flower heel slapjes is en afgevallen is.

chance is ook heel erg dominant tegen flower.

ik heb ze nu maar even voor de zeker heid apart gezet, omdat ik flower even in de gaten wil houden.

en dat ze mischien even kan bij komen. ik heb de 2 kooien naast elkaar gezet zodat ze mekaar nog wel kunnen zien.

mischien weten jullie wat er kan zijn met flower en/of tips kunnen geven.

ze oogt verder niet ziek. op het moment ligt ze heel relaxt met dr kopje gewoon omhoog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat ik me te snel zorgen heb gemaakt, ze is nu acktief en wil vooral veel geaaid worden, heel erg veel afgevallen is ook niet dat leek denk ik even.

ik hou haar voor de zekerheid vanacht apart en als t morgen goed doet weer samen.

en anders even kijken naar andere mogelijkheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien je konijn ook even wegen? Dan heb je een uitgangspunt. Op het oog kun je niet altijd goed zien of een konijn afvalt.

Hoe bedoel je precies, dat je konijn slapjes is? Als in minder actief? Konijnen rusten natuurlijk ook wel eens. Hou ze even goed in de gaten. En als je het niet vertrouwd, naar de DA ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .