Ga naar inhoud

Hoe zwaar??


Stampyy

Aanbevolen berichten

Ik denk dat dit bij gezondheid hoort,maar als het fout staat..sorry

Wat moet het ideale gewicht van Starlight zijn?

Zeg maar..hoe zwaar mag ze zijn?

Ze is nu 6 maand en 8 dagen.

Haar moeder is wel(voor hoever die man wist..)raszuiver,alleen haar vader wist die man zeker dat die helemaal niet raszuiver was.

Zo ziet ze eruit(de meest recente foto)

dHP-R3zcxT_lHoRya2j_zaR9RWrsr22Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd... dwerg hangoor, grote hangoor... euhm meer kan ik even niet verzinnen :P Het gaat meer om de grootte van de ouders dan direct om het ras... waren pa en ma klein, middel of groot? Want dan kun je daaruit afleiden hoe zwaar je konijn moet zijn...

Volgens mij kun je zelf ook wel voelen/zien of je konijn te dik of te dun is, ik weet zo even niet direct hoe, maar misschien dat anderen hier ook wat meer over kan zeggen

Volgens mij kun je ook aan de oortjes zien hoe groot een konijn gaat worden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stampertje..m'n eerste vrouwtje. Die kwam ook van een (raszuivere)hangoor.(Een dwergje) Maar..ze is écht niet raszuiver..

Af en toe hangen haar oortje helemaal. Soms vliegtuigjes..soms helemaal niet.. Echt beetje van alles wat..

_kYgJPWq7j__O74JrEIsKFb8jXWXtQTx

En ik denk opzich dat Starlight precies zo is..aan de breedte van het oortje te zien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stampertje..m'n eerste vrouwtje. Die kwam ook van een (raszuivere)hangoor.(Een dwergje) Maar..ze is écht niet raszuiver..

Af en toe hangen haar oortje helemaal. Soms vliegtuigjes..soms helemaal niet.. Echt beetje van alles wat..

_kYgJPWq7j__O74JrEIsKFb8jXWXtQTx

En ik denk opzich dat Starlight precies zo is..aan de breedte van het oortje te zien..

dat zou idd kunne hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .