Ga naar inhoud

Flake heeft een terugval


Clover

Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Misschien kun je vandaag eerder naar huis. Het is bijzonder knap wat je allemaal gedaan hebt en ik wens je ook heel veel sterkte toe

Ik had net een vergadering die ik echt niet kon afzeggen, maar ik ga gelukkig over een half uurtje al naar huis. Ik carpool met mijn man en we beginnen altijd 's morgens heel vroeg. Mijn man zet ik om 6 uur voor zijn werk af en dan rijd ik door/terug naar mijn eigen werk.

Als ik zo thuis ben (rond 16:15 uur) ga ik lekker nog even met haar knuffelen en verwen ik haar nog met wat lekkere dingen. Misschien kan ze nog even op het gras, als het niet te nat is.

En dan breng ik haar in alle rust weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had net een vergadering die ik echt niet kon afzeggen, maar ik ga gelukkig over een half uurtje al naar huis. Ik carpool met mijn man en we beginnen altijd 's morgens heel vroeg. Mijn man zet ik om 6 uur voor zijn werk af en dan rijd ik door/terug naar mijn eigen werk.

Als ik zo thuis ben (rond 16:15 uur) ga ik lekker nog even met haar knuffelen en verwen ik haar nog met wat lekkere dingen. Misschien kan ze nog even op het gras, als het niet te nat is.

En dan breng ik haar in alle rust weg.

Neem ook voor jezelf alle rust..

Ik heb ook wel eens een huisdier 'weggebracht' voelt zo dubbel, je wƩƩt gewoon dat je er goed aan doet, maar je hart schreeuwt alle kanten op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte,

Ik weet precies wat je nu mee maakt. Het gevoel...... blĆØgh! Ik krijg nog steeds verdriet en pijn in m'n buik als ik eraan terug denk.

Je hebt je best gedaan en er veel tijd en energie in gestoken. Maar moeder natuur neemt en geeft wanneer zij wilt.

mvrgr,

Ploertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het is klaar. Flake heeft nu rust.

En ik kan het gaan verwerken.

Ze is rustig gaan slapen en ik heb haar slapend achtergelaten. Dat vind ik altijd het fijnst met afscheid nemen. Dan zijn ze zo echt in rust, mooi vredig.

Ik ben meteen het hok op gaan ruimen. Dat geeft mij ook wat rust. even bezig zijn. Ik heb het tussenschot uit het hok geschoven en Pien en Crimson hebben nu 1 grote ruimte.

Pien is van de weeromstuit schijnzwanger en heeft in 1 van de nachthokken een nest gemaakt. Compleet met haar.

Daar moest ik dan wel weer om lachen.

Andere dieren geven altijd troost. Fijn is dat.

En mijn man ook trouwens. Toen ik thuiskwam zonder Flake, stond er een enorm mooi, wit boeket voor me. Zo lief.

Nou, ik ben wel even uitgeschreven. Ik zit alweer met tranen. Dat blijft nog wel even zo.

Rust zacht lieve Flake!

Ik mis je nu al...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar je weet ....de beslissing die je gemaakt hebt was de juiste.

Flake heeft nu rust en zal fijn gaan spelen over de regenboogbrug....

Sterkte met het verlies....Het verdriet moet slijten (ookal duurt het soms lang..)en alle goede herinneringen zullen blijven....voor altijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He, ik heb je topic constant gevolgd, hopende op goed nieuws....wat ontzettend jammer voor jullie en wat hebben jullie je best gedaan voor Flake...

Een moeilijke maar dappere beslissing, petje af voor jullie hoor en ontzettend veel sterkte gewenst met het verwerken van dit verlies

Flake, ga maar lekker rennen op de regenboogbrug en nu met al je 4 pootjes...rust zacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .