Ga naar inhoud

Denzel is weer thuis. Castratie ging goed


michaela23

Aanbevolen berichten

Mijn lieve Denzel is weer thuis. De castratie is goed gegaan. Hij had 1 balletje die niet ingedaald is, maar die hebben ze wel verwijderd.

Toen ik bij de DA kwam, was hij al wakker ( hij is al sinds begin van de middag wakker ) en toen keek hij nog wat duf. En onderweg naar huis zat hij in de handdoek te graven en een klein beetje van de peterselie geknabbeld.

Toen ik thuis kwam, heb ik die draagbak waar hij inzat, op de grond gezet en het deurtje open gedaan. Ik dacht, dan kan hij even bijkomen en dan leg ik even een handdoek in zijn kooi. Maar toen ging hij er vanzelf uit en sprong in zijn kooi. En toen zag hij Zwartje in zijn kooi, want zij zat de hele ochtend in zijn kooi, en toen begon hij meteen in haar gezicht te rijden:bounce:. Die gekke Muis.

En daarna ging ik hem aaien, en toen ging hij helemaal plat liggen en lekker genieten. Nu ligt hij ook voor zijn kooi, hij wil blijkbaar niet in zijn kooi gaan liggen. Hij zit er nu ook wakkerder uit. Alleen even het eten in de gaten houden, maar verder gaat het tot nog toe goed.

Zwartje is ook blij dat hij er weer is. Ze zit al de hele ochtend in zijn kooi, alsof zij weet dat hij weg is. En toen hij weer thuis was, wilde ze tegen hem aan kruipen, maar heb haar toen bij hem vandaag gehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .