Ga naar inhoud

nagel eraf


nijntjemarlot

Aanbevolen berichten

heei,

gister was ik nijntje haar nagels aan het knippen.

ik deed zoals altijd gewoon heel voorzichtig,

want ze vind het een beetje eng en is al wat ouder

maar toen ik haar rechter voorpoot wilde doen deed ze heel erg moeilijk.

en toen spartelde ze eventjes en oppeens was haar duimpje zou maar zegge,

der nageltje dus die lag eraf.

het bloede wel maar niet ernstig ofzo

maar laatst was ze wel tegen het gaat op gesprongen dus ik denk dat het nageltje daardoor al een beetje beschadigd was.

hij was ook vrij lang ( ik weet mag eigenlijk niet) maar er was ook zowat geen bloedlijn te zien. leek net of hij dus al afgestorven was.(het is een wit konijn dus witte nagels kan je het goed zien)

maar ik heb haar gewoon weer in het hok gezet bij de andere toen het niet meer bloeden.

maar wat kan ik nu nog doen kwa extra zorg?

gr nijntjemarlot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, als je het niet vertrouwd dan mag dat wel hoor. Maar denk dat het wel goed komt. Dit soort ongelukjes gebeuren toch nog best wel vaak.

Mijn konijn was een keer zo bang bij de dierenarts dat ze helemaal tegen me aan klom, hierdoor scheurde haar nagel ook af en dit bloedde echt als een rund, zat zelf ook helemaal onder! Maar is gewoon helemaal goed gekomen hoor, geen last van gehad!

Verder heb ik hier natuurlijk ook niet zoveel verstand van maar je dacht dat hij was afgestorven? Toen hij afscheurde bloedde het wel, dat betekend wel dat er nog leven inzat. Als iets dood is dan is er ook geen bloedtoevoer meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .