Ga naar inhoud

castratie..


lauwie_27

Aanbevolen berichten

hey

ik dacht dat mijn konijn gecastreerd was, dus hadden we al plannen voor een voedstertje erbij.. Nog even nagevraagd bij de vorige eigenaren of ie nou echt gecastreerd was. Dit is dus niet het geval en we willen dit alsnog doen. Ik heb een mailtje naar de dierenarts bij ons in de buurt gestuurd met erin welke narcose ze gebruiken. Nu hebben ze geantwoord dat ze een injectie techniek gebruiken. Kan dit kwaad voor een konijn???

Ik denk het eigenlijk niet, maar even voor de zekerheid. Volgens mij is het ook wel goedkoop E 55,- en lekker dichtbij...MAar het is natuurlijk belangrijker dat het goed is voor mijn konijn!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dierenarts gebruikt ook een injectievorm van narcose. Weet je ook wat voor manier er gebruikt word?

Hier worden ze verdoofd via de oor-vene, wat tot nu toe altijd prima heeft gewerkt.

Op de website van Wilhelminapark kun je wat meer lezen over veilige vormen van narcose bij konijnen:

http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/konijn/sedatie.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .