Ga naar inhoud

Ollie heeft een aanval gehad!


nathalie b

Aanbevolen berichten

  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het is vrezelijk slopend voor jouw en je familie je lieveling zo te moeten zien en zo lang!!!

Ik leg het hier ook wel eens af hoor dus weet waar ik over praat....

Om er maar niet depri van te worden....

Het moet ook heel frustrerend zijn met de up en down's van de Heer Ollie .

Maar je doet het voor je lieve kereltje.

Je bent gelukkig heel rieel en hebt de grensen gezet.

We blijven hopen en duimen voor Ollie en mag er hopelijk vooruitkomst in komen.

Je kunt er bijna een boek over schrijven :mdr:

Laten we hopen dat Ollie een konijn blijkt te zijn met vele levens.....Hoevaak zat ie niet op het randje....

Sterkte de komende tijd Cindy BRC

De grensen die we hebben gesteld vinden we nu beiden hier zeker rieel en we hopen op goed herstel...hij heeft al te vaak op het randje gezeten en hopen niet op dezelfde problemen als bij Buddy.

Dat boek gaan we over nadenken...:whistle2: manlief vindt het net een soapserie.....heeft ook steeds een vervolg.....en nooit een einde...:he:.

Ik hoop stellig dat ik voorlopig geen slechte berichten meer hoef te plaatsen en alleen maar goede.Ben na vanmiddag ook weer wat meer gerustgesteld...maar het blijft onzeker wat het precies is.Het enige waar de DA het nog overhad was een scan maken...waar weet ik niet ,maar zij was er niet van overtuigd dat ze daar ook bekend waren met konijnen en dat er dan wel eens een oordeel uit kan komen waar ik niks aan heb....

Momenteel begint meneer hier weer krantje te scheuren en heeft net geprobeert de tv gids van de tafel te pikken dus....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat pas raar is.........zijn gedrag!

Hij kruipt niet meer gelijk weg,komt vanmorgen in galop uit zijn ren hupsen en komt naast me zitten voor een knuffel ,en holt gewoon achter mij aan......??

Zou dat toeval zijn of doet die metacam zoveel...

Heb Ollie al tijdje niet zo gezien (bang na die laatste operatie...)??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als ik in die tussentijd niet gestopt was met de metacam had hij misschien de aanvallen niet gehad.....Dan wijst het toch steeds minder naar EC of snap ik het niet meer...

Het kan niet zo zijn dat de panacur zo snel verbetering geeft dus is het eigenlijk wel vreemd.

Hij is nu lekker aktief...op de bank springen,door de kamer hupsen,stiekem naar buiten (en vervolgens stiekem wel een klein binky maken!!!)...al met al weer een beetje de "oude" Ollie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na die nare aanval van woensdag(brrrrrr) heeft hij donderdag nog een soort van aanval gehad en dachten we dat het gedaan was met het ventje......

Vrijdag zijn we begonnen met de oogdruppels,metacam en panacur en is hij enorm opgeknapt......Is eigenlijk weer een beetje zijn brutale zelf zeg maar.

Dingen pikken,krantje scheuren ,op de bank ravotten....en zelfs heeft hij buiten gisteren een soort van binkie gemaakt.

Is totaal niet meer bang en laat zich goed benaderen.

Hierdoor heb ik het idee dat de oogdruppels zo'n invloed hebben dat hij zich veel beter voelt.

Spelen heeft hij bijvoorbeeld zeker 6 tot 8 weken niet gedaan...en nu ineens weer wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net even bijgelezen, wat is er al weer veel gebeurd.

Ik wilde nog even toevoegen over het niet willen eten: 1 van de symptomen van EC is dat de darmen stil kunnen gaan liggen. Dat had Clover bij mij. En die wilde dus ook niet eten. Ik weet niet of je er nog iets aan hebt, nu jullie al zo'n "breed" scala aan dingen aan het behandelen zijn, maar je weet het niet.

Ik blijf zowiezo meedenken en duimen. Wie weet helpt het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eetlust heeft meneer weer genoeg alleen die ene donderdag niet.....de poepfabriek werkt op volle kracht maar dat houden we natuurlijk ook scherp in de gaten.

Momenteel gaat het best goed met Ollie en zijn wij ook weer wat geruster;hij wordt behandeld voor EC maar ben er nog niet van overtuigd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet schrikken allemaal....rot titel maar wil even melden hoe het nu met het ventje is.......

Sinds die ene hele aanval en die halve een dag erna heeft Ollie gen aanvallen meer gehad.We druppelen zijn oog nog 4x daags en hij krijgt metacam ,panacur en heeft nog de duplocilline.Maandag moet hij op kontrole om 8 uur...

Zo jollig als hij die was toen we net begonen met de oogdruppels is hij niet meer maar is ook niet zo naar als ervoor.Wel hupst hij regelmatig rond,is ondeugend,eet redelijk goed ......

Aan zijn oogje zien we geen verandering....het blijft een wat groter oog.

Zou een konijn ook en soort van epileptische aanvallen kunnen krijgen als het toch glaucoom zou kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .