Ga naar inhoud

gijsje vergiftigd?


wupsie

Aanbevolen berichten

we hebben net een mail opgesteld met de foto's en naar wilhelminpark in Utrecht gestuurd. Onze da heeft geen mailadres op de site staan en ik hoor hier veel goede berichten over utrecht. Als ze daar geen antwoord hebben zal niemand ons antwoord kunnen geven ben ik bang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zojuist een mailtje terug van Wilhelminapark

Omdat de buik al harder was en zo snel opgezwollen raakt kan het goed zijn dat er een maagdarm probleem is geweest die tot gasvorming heeft geleid. Hieraan is gijs dan overleden.

Ik bedenk dit aan de hand van het verhaal en de verschijnselen en kan dit dus niet met 100% zekerheid zeggen.

Met vriendelijke groet

Evert-Jan de Boer

Dierenkliniek Wilhelminapark

Johan Willem Frisostraat 1

3583 JR Utrecht

Tel: 030 - 210 9000

www.dierenkliniekwilhelminapark.nl

Zie ook onze tandheelkundige website

www.dierengebit.nl

Ik had in mijn mail alleen de situatie van de dag uitgelgd en wat ik ze heb gegeven en ook dat hij van het bloemetje had gegeten. Ook hij denkt dus aan gas. moet zeggen dat ik dat toch fijner vind dan een vergiftiging, als maakt het nu niks meer uit. Als het van het bloemetje was gekomen had ik daar zaterdag middag misschien nog wat aan kunnen doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .