Ga naar inhoud

Wondje Knabbel


xLookalike

Aanbevolen berichten

Ik heb daarnet bij Knabbel een wondje ontdekt.

Er is een pluk haar weg (dat het me niet eerder is opgevallen) en er zit een wondje met een korstje erover..

Wortel zit het steeds schoon te maken, maar ze lijkt afwezig.

Ik ben nu een beetje in paniek, want ik weet niet wat ik nu moet.

Ik weet niet of ze pijn heeft.. Ze heeft net een klein stukje banaan gegeten en is zich nu uitgebreid aan het wassen.

Weet iemand wat ik moet doen ?

(Okej, vaag topic.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp zit er dus al een korstje op het wondje?

Als dat zo is kun je het nog een beetje schoonmaken voor de zekerheid en verder zo laten..

MITS... je er aan mag komen van haar, de huid rondom niet rood of gezwollen is en er geen rommel uit het wondje komt. Dit laatste kun je even testen door er zachtjes op te drukken.

Kun je er een foto van maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal zo een poging doen er een foto van te maken (zit nu met Snor op schoot),

de huid eromheen is niet rood, er komt geen rommel uit.

Er zit idd al een korstje op, maar ik wist niet of het voorderest nog kwaad kon.

Kan het wel kwaad dat Wortel er steeds aan zit ?

Overigens heeft ze weer wat gegeten, ik merk niets anders aan haar gedrag. Ze ging er net zelfs lekker voor zitten om geaaid te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal zo een poging doen er een foto van te maken (zit nu met Snor op schoot),

de huid eromheen is niet rood, er komt geen rommel uit.

Er zit idd al een korstje op, maar ik wist niet of het voorderest nog kwaad kon.

Kan het wel kwaad dat Wortel er steeds aan zit ?

Overigens heeft ze weer wat gegeten, ik merk niets anders aan haar gedrag. Ze ging er net zelfs lekker voor zitten om geaaid te worden.

Ja, dat kan kwaad...Muis van mij heeft het ook (zie topic "muis plukt borst kaal"), en doordat ze er veel aan zat kreeg ze er letterlijk open wonden van. Maar, ik zie dat jouw nijn er al een korst op heeft, dat is een goed teken.

Als ze er dan zelf veel aan likken, blijft het vochtig waardoor de wond sneller geneest. Hopelijk gaat het helemaal goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .