Ga naar inhoud

Konijn is op...


Aileen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

vanmiddag, tegen de avond heeft mij doen besluiten om Konijn morgen te laten inslapen. Ze is naar mijn idee meer achteruit gegaan. Haar achterpoten bewegen helemaal niets meer en ze lag maar te "slapen" omdat ze nog maar weinig kan en komt pas in leven als ik bij ze kom, want dan krijgt ze altijd iets lekkers. Arme meid!

Ik ga haar vanavond geen medicijnen meer geven en morgen vroeg gaan we richting dierenarts om haar te verlossen uit haar lijden. Ze heeft geen pijn maar ze heeft zo ook geen leven meer.

Ze is gek op soepstengels en vanaf nu krijgt ze er een heleboel. Dan kan ze daar nog even van genieten voor ze naar de regenboogbrug gaat. Als er iets is na de dood dan weet ik zeker dat mijn lieve hond Buddy op haar wacht... Ze waren echt maatjes voor elkaar! Buddy is vorig jaar op de leeftijd van 14jr en 8 maanden naar de regenboogbrug gegaan...

zie filmpje;

Ik schrijf dit met tranen in mijn ogen. Vreselijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Één van de moeilijkste beslissingen om te maken, maar wel dapper. Ze zal je dankbaar zijn voor de mooie tijd samen. Heel erg veel sterkte, verwen haar inderdaad nog maar. Dat heeft ze verdiend, want ze heeft ervoor gevochten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een dappere, moeilijke beslissing. Knap hoor dat je aan het welzijn van konijn denkt en niet aan je zelf. Laat haar nog maar lekker genieten van de soepstengels. Heel veel sterkte morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het spook al een hele tijd door je hoofd, je hoop dat ze beter word.

Maar je ziet haar zwakker worden en je weet eigelijk zelf dat het einde naderd.

De beslissing is genomen, vele tranen zullen vloeien.......

Maar het is beter zo voor je lieve nijntje, die een pracht leven bij jullie en Buddy heeft gehad. Buddy wacht haar op, op de regenboog brug en samen kijken ze eens terug.

Naar de fijne tijd die ze bij jullie hebben gehad. En de familie achter latend met een prachtige herinering aan hun beiden. Heel veel sterkte meis morgen.

En geef het een mooi plekje in je hart.

Cindy BRC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .