Ga naar inhoud

SS


Amatjuh

Aanbevolen berichten

Deze week mijn bestelling van THE gekregen met SS :D

Een paar dagen nog gemengd met mijn gemengd voer :$ :beurk: en nu krijgen ze alleen nog maar SS en ze vinden het heerlijk :D

Ook als ik een brokje los geef, als snoepje zeg maar, dan pakken ze het meteen aan. En ze eten veeel meer hooi, joepiee :yes:

Ook ben ik begonnen met groente geven: andijvie, witlof, komkommer, af en toe wortel. Hier hebben ze ook geen problemen mee ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel dankzij dit forum en de konijnenopvang he, anders zaten ze nu nog aan het gemengd voer, knaagsteen en konijnensnoepjes :$

In de dierenwinkel(ja ik weet het slecht dat ik ze daar heb gekocht, ik weet nu beter) krijg je de info niet die je hier krijgt. Op de zak gemengd voer staat konijnenvoer, dus denk je dan zal het ook wel goed zijn. En het ziet er lekker uit met allemaal die gekleurde dingen erin. Dus zo gaat dat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelfs bij 1 voedster (van nog geen jaar oud) al een keer een kies moeten laten afvijlen, zal ook grotendeels komen door bak vol gemengd voer en weinig hooi eten hierdoor.

Ik dacht toen ik hoorde wat SS koste, die mensen zijn gek dat ze dat er aan uitgeven. Maar toen zag ik een goede aanbieding bij THE en ben toch overstag gegaan. Omdat ik het voer nu ook nauwkeurig afweeg, doe je er ook veel langer mee dus is het in verhouding niet veel duurder.

Als ik het eerder had geweten en was overgestapt had mijn Van Gogh misschien nog geleefd.. Hij was HF en SS gewend en ben hier (na eerst gemengd te hebben met zijn voer) doorgegaan met gemengd voer. Hier was hij waarschijnlijk erg gevoelig voor, waardoor zijn darmen van streek raakte. Het speelt natuurlijk ook mee dat ik te laat bij een KK DA was en ik er zo achter moest komen.

Maar ik ben blij dat ik het nu voor mijn andere konijnen kan doen. Ze hebben nu SS, eten veel hooi, krijgen verse groenten, binnenkort een ren vast aan hun hok, iedere dag buiten rennen en een KK DA :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .