Ga naar inhoud

Floris is gebeten....


desi

Aanbevolen berichten

Waar ik een beetje bang voor was is dus gebeurd, ik denk vanacht..

Floris is door Teigetje in zijn lip gebeten door het gaas heen

Althans ik vermoed dat Teigetje de boosdoener is, weet het natuurlijk niet zeker.

Nou is zijn bovenlip is dus gescheurd, dat klinkt wel heel heftig maar ik heb het idee dat het meer een flinke kras is

Het bloedt al niet meer en zit een korstje op en het ziet er voor een "hazenlipje":whistle2: heel goed uit verder

Ik wil alleen even weten wat jullie erop doen als jullie konijn een wondje heeft.

Ik heb nu wat verdunde betadine erop gedaan zodat het goed ontsmet is, want ben dus wel bang voor een abces...

En kun je het ook schoonmaken?Dat korstje maakt alsof het een enorme scheur lijkt, ik schrok dus ook best wel vanmorgen want hij is wit, dus je ziet het gelijk..

Hoe maken jullie een wondje schoon?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met verdunde betadine is wel voldoende hoor ;) Dat ontsmet en voorkomt ontstekingen.

Hoe krijgen ze het voor elkaar he...brrr..

Tsja, ze zit ook echt helemaal met haar neus door het gaas en wacht gewoon tot er eentje komt snuffelen....de bitch:whistle2:

Ik moet er nog maar weer iets voor maken dan, maar denk dat Floris nu wel uit kijkt bij haar:bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er tot nu toe nog steeds rustig uit, het lijkt heel wat door de korst geloof ik...die zit aan de haren vast dus het is net alsof zijn hele lip door midden is, maar dat is gelukkig niet zo:yes:

Kan het ook niet heel goed bekijken want meneertje vind me nog niet zo vertrouwd en huppelt elke keer weg als ik hem aan wil kijken:mdr:

Hij eet nog steeds als een bouwvakker dus echt pijn zal hij dan ook wel niet hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .