Ga naar inhoud

a.s. vrijdag wordt sattie gecastereerd


Sattie

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Ik laat a.s. vrijdag mn konijn genaamd sattie castereren.

Ik ben ontzettend zenuwachtig en beetje bang ik heb t er eik nie echt op maar om strax met super veel jonkies te zitten zie ik ook niet zitten...;)

hebben jullie tips voor me om het voor hem zo aangenaam mogelijk te maken? ik hoorde dat ik zijn kooi moest bedekken met handoeken i.p.v stro.

en las ook iets over pijnstillers voor na de behandeling. Welke moet ik dan ehbben ik wil het allerbeste voor mn mannetje!

hij kan om 8uur terecht en wordt in de ochtend behandeld. om half 1 mag ik even opbellen hoe t met em gaat. en mag hem daarna in de avond ophalen!!

hebben jullie tips voor mij of heb je zelf ervaringen er mee laat het me weten! odat ik weet wat me te wachten staat en wat het beste is voor mn konijn!!!:D

alvast bedankt:P

mij en sattie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

net trug van de dierenarts sattie is nog niet de oude helaas..

hij is behoorlijk suf en huppelt amper hij heeft gelukkig net een beetje gedronken maar t eten moet hij niets van hebben.

ik heb pijnstillers mee gekregen genaamd: metacam 5ml.

dit moet vanaf morgen 1 a 2 druppels op een stukje brood.

de dierenarts vertelde me dat ik hem als hij nog niet van zn brokjes at hem een klein stukje wortel moest geven ook hier kon evt. de druppels op.

Alleen mijn vraag nu is hij is eigenlijk nog te jong voor ander voer! groente en brood mag hij eigenlijk nog niet hebben hier mag hij pas volgende maand een beetje mee beginnen... kan dit geen kwaad als ik hem morgen een klein stukje voer?

ben bang dat hij anders aan zn darmen krijgt etc.

ook likt hij de hele tijd aan zn wond! mag dit? en kan dit geen kwaad ik hoor soms wel dat hij dan open kan gaan namelijk....

hij is echt zo zielig op dit moment hoop[ echt dat hij zich morgen beter gaat voelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .