Ga naar inhoud

Zooplus


Sientje81

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik bestel nog altijd het hooi op Zooplus (Bunny/Mucki of JR farm, meestal combinatie van) en nog wat producten (ruw voer kruiden en ruwvoer bloemenwei en tarwearen). Nu heb ik vandaag op de Duitse Zooplus besteld. Daar zijn de producten net iets goedkoper. Daarnaast heb ik een kortingscode op internet gezocht, welke mooi tegen de verzendkosten (van 4,90 euro) wegvalt. Zo heb ik 10 euro bespaard (NL zooplus 57 euro en nu in Duitsland besteld voor 47 euro).

Dus, tip voor jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toevallig gisteren een bestelling gedaan van Mucki hooi.

3 zakken van 2 kg voor 16 Euro en een beetje. En een hooiruifje erbij voor de kleine nijntjes.

Ben heel benieuwd wanneer ik het krijg. EN: hoe zullen ze het vinden???

Want de kleintjes eten nog niet zo enthousiast hooi...

Hoe lang duurt het meestal voor het binnenkomt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of julie het helemaal begrepen hebben, maar ik bestel dus op ww.zooplus.de i.p.v. www.zooplus.nl. Het Mucki hooi kost daar 13 euro voor 3 zakken. Bijna alles is daar net wat voordeliger.

Ik heb het maandagavond besteld en had het vadaag in huis. Ik zag dat het wel gewoon van Tilburg afkomstig was. Maar toch heb ik 10 euro bespaard vergeleken met een bestelling rechtstreeks in Tilburg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh.. Dat wist ik helemaal niet!

Bij zooplus.de heb je ook al bij 19 euro geen verzendkosten meer ipv bij 29 euro...

Mijn hooi is daar ook goedkoper! Bij zooplus.nl 4.49 voor een 2,5kg zak, bij zooplus.de heb je 2 zakken van 2,5 kg voor 6,90! Gerbilvoer is wel even duur..

En gaat dat bestellen gewoon hetzelfde als via zooplus.nl? Geen extra dingetjes ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestelling gaat inderdaad hetzelfde. MAar omdat het naar Nederland verzonden moet worden, zijn de verzendkosten altijd 4,95. Echter, ik zoek dan een kortingscode op internet en dan valt dat tegen elkaar weg. Ik wil je wel zo´n kortingscode pb´en. Kunt ook zelf zoeken op Gutschein kode Zooplus.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .