Ga naar inhoud

Draakje is weer geopereerd


Nimfee

Aanbevolen berichten

Hoi

Ik heb een uur geleden draakje opgehaald bij de dierenarts. Haar tumoren waren weer terug gekomen, dus ze zijn weer verwijderd (voor de mensen die 't niet weten :P). Ze hebben voor de zekerheid veel weggehaald, ofzoiets, maar dat zou de kans kleiner maken dat het sneller terug komt. Ze heeft een giga wond, ik schrok er wel een beetje van. Ze hadden mij wel gelukkig eerst gewaarschuwd dat het groot is.

Ze heeft bij de dierenarts al een paar biksjes gegeten en ze had al gekeuteld. Ik heb haar hokje vol gelegd met handdoeken en een snuggle safe. Ze heeft nu alleen hooi en SS, ik ga zo lekker groentes halen.

Morgen ga ik Dopey erbij zetten, als ik zeker weet dat ze het eten op heeft en gennoeg heeft gekeuteld. (nouja, er liggen nu ook weer twee keutels in het hok :P).

Groetjes Daan en Draak (en Dopey... De drie D's)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met draak gaat het goed. Alleen weet ik niet zeker of haar wond nu gaat ontsteken, dus morgen ga ik naar de dierenarts. Iemand hier thuis vond het nodig om stro in het hok te doen, tegen de kou... Maar ze heeft haar vriendje en de snuffle safe en een hoop handdoeken. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wond is goed, alleen omdat het een grote is heb ik wondzalf meegekregen en moet ik nog een week opsmeren. Helaas nog een weekje kranten...! En dan weer lekker hun eigen hokkie in. Draak is verder helemaal de oude, eigenlijk al vrij snel na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .