Ga naar inhoud

Morgen 2 arme schatjes.


Sascha

Aanbevolen berichten

Geen flauw idee welke da eigenlijk. Dacht dat ze daar allemaal konijnkundig zijn?

Nee, niks gegeten. Heb wel wat brood gedwangvoerd en een 3/4 van een blaadje witlof. Volgens mij heeft ze bij de da wel aan het hooi geknabbeld. Ze krijgt carpofen drops 1ml 2 maal daags.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zo.. We zijn net naar de dierenarts gesjeest. Er lag een hele plas bloed in Dribbel zijn hok. Meteen DA gebelt en we zijn langsgeweest. Hij zei dat Dribbel een bloeding aan zijn balzak had,en dat het goed was dat we lang waren gekomen. Hoe kan ik dribbel het best van zijn balletjes af laten komen? Meteen maar wat science recovery gevraagd voor het geval dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Sascha, wat naar dat het zo moet gaan!!

Ik zou je graag tips geven, maar ik heb echt geen idee wat je nog zou kunnen doen...

(voornamelijk ook de reden dat ik vrijwel nooit in het Gezondheidshoekje te vinden ben..., maar zag nu dat er iets met jouw konijnen was en wilde toch even kijken!)

Heel veel succes en houd ons aub op de hoogte! (zodra je tijd hebt natuulijk, alle zorg voor je moppies is belangrijker! )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn daar echt niet allemaal konijnkundig! Je moet Leon hebben met je konijnen, hij is konijnkundig!

dat heb ik ook al eerder gehoord.........ik zit bij spaardam, een van hun is kundig de andere minder..je moet gewoon weten welke je treft

ook in het spoed kliniek zijn ze super kundig dus als nood is wil ik best daar naar toe rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo.. We zijn net naar de dierenarts gesjeest. Er lag een hele plas bloed in Dribbel zijn hok. Meteen DA gebelt en we zijn langsgeweest. Hij zei dat Dribbel een bloeding aan zijn balzak had,en dat het goed was dat we lang waren gekomen. Hoe kan ik dribbel het best van zijn balletjes af laten komen? Meteen maar wat science recovery gevraagd voor het geval dat.

Ik snap je vraag niet: Hoe kan hij van zijn balletjes afkomen? Hij is toch gecastreerd? En je bent toch naar de dierenarts geweest, die weet toch wat je moet doen met die bloeding? Dus ik snap niet goed op welke vraag je antwoord wil hebben?

Maar ik hoop natuurlijk dat alles goed komt met Dribbel. Een kap lijkt me alleszins een heel goed idee.

Misschien ben je nu al terug naar de dierenarts. Veel succes hoor!! We duimen allemaal mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sascha.. Ik heb zeker niet gezegd dat alle DA-en daar konijnkundig zijn...

Ik heb Leons naam genoemd... En ik had ook Nicoles naam genoemd, maar er loopt hier nu een ander topic over haar behandeling bij gas, en dat was dus niet goed... Maar zij weet op zich wel behoorlijk wat van konijnen.

Leon volgt ook echt lezingen enzo mbt konijnen.

Bij welke DA kom je nu steeds? Bij dezelfde DA als wie ze gecastreerd heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is nu bij Margriet. Een vrouw. Een man heeft hem gecastreerd, het zal Leon wel zijn. Een bril, en donker haar. Hij is nu nog daar, er zat een hematoom op zijn balzak, en die heeft ze weggehaald. Het begon te bloeden als een rund en ze heeft er wat adrenaline op gespoten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .