Ga naar inhoud

Morgen 2 arme schatjes.


Sascha

Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De biks van SS is goed te weken in water, je moet het alleen wel even laten staan. Vorige keer heb ik er later nog een beetje lauw water doorheen geroerd voor ik het gaf. Van het spuitje had ik sowieso het puntje afgeknipt, dat ging met dwangvoeren een stuk makkelijker.

Niemand die het even voor je kan halen? Als je zelf in de gelegenheid bent kun je ook even naar de supermarkt om olvarit wortel (eerste hapje) te halen. Is beter dan niks.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, helaas. Mams is nu naar een crematie en kan ik dus niet weg omdat de hond doodsbang is. We hebben ook geen auto. Ik ga zo wel naar de supermarkt om dus even die olvarit te halen ;) Heb nu een xxxxl spuit gepakt van 60ml, dus daar doe ik 3 of 4 ml in van het biksprutje en dan moet het wel lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze morgen nog niet eet gaan we even naar de dierarts, even kijken of dat met of zonder konijn is. Ik dwangvoer haar nu wel, maar ik weet niet of ik dat nu goed doe omdat ik niet weet of ze wel of niet poept.. Ze zit namelijk weer samen met haar echtgenoot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vond ik ook erg moeilijk om te zien, ik heb toen het hok schoongemaakt en ben erbij gaan zitten: jas aan, sjaal om :D De keutels van ons mannetje zijn over het algemeen iets groter dan die van het vrouwtje, maar omdat ik twijfelde wilde ik het gewoon zien. Tja, soms moet je wel eens wat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .