Ga naar inhoud

vraagje


doortjepingu

Aanbevolen berichten

Hai,,

ik heb een vraagje. Mijn liefe konijn Kaya is helaas 5 dagen geleden overleden.:aww: Ik was op vakantie in Italie. We hadden onze konijnen laten verzorgen op een kinderboerderij. Ik heb zelf het voer en de hokken bekeken,maar alles was goed. Ze kregen zelf hardstikke veel aandacht. Maar toen we aankwamen,hoorden we dat het bruin witte konijn(Kaya) was overleden. Ze zeiden dat ze niet wou eten. Ze hebben haar ook binnen gedaan om te kijken of dat beter ging, maar nee. Ze probeerde het met dwangvoer maar niks helpte.Ons andere konijn zit nu gewoon lekker door de tuin te huppelen.

Weten julie mischien de oorzaak??? GROETJES ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een konijn wat stopt met eten moet ALTIJD naar de dierenarts, wat die is ziek. Een konijn wat 12u niet eet, zit al in een gevaarlijk situatie, maar een konijn wat 24u niet eet is eigenlijk al ten dode opgeschreven.

Heel jammer dat ze geen DA met dit beestje hebben bezocht, dat had haar leven kunnen redden...

Van de stress van de tijdelijke verhuizing zou ze bijv. gas of een verstopping gehad kunnen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .