Ga naar inhoud

Er zit iets onder de achterpoot


Suzimoo

Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik heb het idee dat er bij Tinka iets onder haar rechterachterpoot zit. Ze is zo beweeglijk en fel, ze staat niet toe dat ik er naar kijk. Het is een licht bruine "bobbel". Kan het opgedroogd vuil zijn, een keutel ofzo? Het zit er nu al zeker een aantal dagen. Ze loopt, eet en springt gewoon goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef je d'r wel eens peen? en loopt ze wel eens tot aan je deur van de tuin/huis. Als ik het vrouwtje wel eens niet kan pakken is dan lok ik d'r met een stuk peen de mat op van de huiskamer en trek ik de deur dicht, dan heeft ze alleen de mat nog en kan ik d'r zo met een handdoek pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou even een update...

Ik had een tuinstoel opengeklapt in de schuur. Tinka de schuur ingelokt en haar op m'n schoot gelegd. Op haar rug leggen hielp voor ongeveer 3 minuten en ze is me toch sterk!! Nou tijdens zo'n rustperiode van 3 minuten heb ik het even geanalyseerd en afgedaan met een nat doekje met wat lactacyd erop. Het lijkt geen keutel. Het bestaat uit een grote soort "klit" en een iets kleinere. De Grote zit aan het buitenste gedeelte van het vachtje, hetgeen wat je aait. De kleinere gaat iets dieper. Het zijn echt bonkjes, beetje taai.. het is ook redelijk licht van kleur, heeel licht bruin.

Nu vind ze me echt definitief niet lief meer :(

Maar wat kan dit nu zijn dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .