Ga naar inhoud

Klitten onder achterpoten?


Marietje83

Aanbevolen berichten

Je kunt zo hier heen komen hoor franse voedster zei je haha

Klitten die onder aan de voeten kunnen komen

De fransen hebben natuurlijk flinke stampers..............Daar onstaan wel eens klitten of vilt vorming.

Ook op hun kont hou dit wel in de gaten.

Kam de voeten ook mee .Reden als het vervilt kan het pijnlijk zijn.Of als er vuil of iets scherps

in blijft zitten.Niet te kort knippen liever regematig een kam er door heen.

Ik leg ze wat niet makkelijk is op hun rug op mijn benen.En ga aan de gang.

Zie de fotoĀ“s.

nk.jpg

Deze bonte frans boris genaamd bleef relaxt liggen.

Terwijl je je ding kan doen.

DSC_3416nk.jpg

Doe het met rust en op je gemak.....................................Neem er echt de tijd voor.

Ik gebruik meestal een kattenvlooien kam als kammetje.

Kam het konijn ook als ie in de rui is.dat vind ie vaak fijn.

En zo voorkom je een haarbal vestopping.Want konijnen zijn erge poetsers op zich zelf.

Daar naast hoe knip je de nagels ik heb dit op een filmpje gezet voor als jullie er behoefte aan hebben.

http://video.google.nl/videoplay?docid=-5783305400520384396&hl=nl

Hier kun je ook zien hoe til je een fransoos op doe dat altijd snel en tegen je aan.

Ik weet onder tussen niet beter dus sta daar zelf niet meer bij stil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze worden bij mij nooit opgetild eigenlijk en borstelen doe ik ook nooit. Heb ik in het begin weleens gedaan, maar kreeg de indruk dat ze het niet echt leuk vonden. Laatst moest ik er 1tje optillen en dat was drama, spartelen en grommen. Terwijl ik haar wel in de houtgreep had: haar hoofd onder mijn arm geklemt.

Nageltjes hoeven niet denk ik, want ze lopen op stenen.

Ik zou het echt fijn vinden als iemand mij een keer hierbij kan helpen en ik ben best bereidt een treinkaartje te delen of helemaal te vergoeden (ligt eraan van hoe ver je komt) of benzinekosten te delen of helemaal. Ik kan je ophalen en weer terugbrengen naar het station...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben waarschijnlijk gewoon te bangig, bang dat ze gaat bijten...zodra ik Muis wil pakken gromt ze al, denk ik, en ik krijg haar nooit zo op mijn schoot. Dan is ze allang weer vertrokken, denk ik! Ik ga weleens kijken of ik al aaien aan haar poten mag komen. Dan hoeft ze natuurlijk niet meteen te bijten. Ik probeer het anders eerst met Pukkie, die is wat rustiger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom ook uit Almere, gezellie :)

Maarre ik heb eigelijk hetzelfde als jij, ik heb eerlijk gezegd nog nooit de voeten geborsteld van onze fransjes.... En ik weet eigelijk wel zeker dat ze ook niet van plan zijn daar aan mee te gaan werken :grrrrrr: Ze wassen ze altijd zelf schoon, als ik bij de DA ben laat ik het altijd controleren...

Wie weet kunnen we ooit samen het gevecht met ze aan.... Ik ben alleen wat dat betreft ook een beetje een bangepoepert :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nageltjes hoeven niet denk ik, want ze lopen op stenen.

dit denk jij.....maar op stenen lopen slijten ze vaak verkeerd af.

De nagels slijten dan enkel aan de onder kant en groeien gewoon door.

Als er zo veel man is met punten hier over.....jullie zijn hier welkom.

Ik heb helaas niet de tijd om naar Almere te rijden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha een "leer de haren van de poten van je konijn knippen" cursus in de buurt van Utrecht. Is het voor mij gezien voor of achter Utrecht?

Hmmm...op sjouw met 2 van die kanjers...

Mijn vriend bood aan om het samen te proberen, hij houdt haar in de houtgreep en ik knip de haren weg. Kijk ik meteen naar de nagels. En anders wordt het een bezoekje dierenarts. Daar komen we 2 keer per jaar voor de inentingen.

Zou dat voldoende zijn voor het knippen van nagels en haren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .