Ga naar inhoud

Britje morgen operatie....


Mangootje

Aanbevolen berichten

Zag vandaag iets aan Bridget, ze zat er niet helemaal lekker bij. Van dichtbij bekeken zag ik dat dr neusje kapot leek. Wat bleek, dr lip is tot aan dr neus ingescheurd...Ik wilde dr oppakken, toen twijfelde ik of ik zag dat ze een pootje probeerde minder te belasten. Dus ik ben vanavond naar de dierenarts geweest, blijkt dr pootje gebroken te zijn! De ingescheurde lip dacht de da dat t misschien al van een paar dagen was, ik denk zelf achteraf dat t zaterdag was, want mijn pa was op bezoek en die heeft ze zien ruzieen. Maar ik heb niks gezien toen en ik heb gisteren ook niks gezien en ik ga iedere dag een of soms meer keer naar ze toe om ze wat groenten of een stukje brood te geven. Ik voel me zo schuldig dat ik niet beter uit mijn doppen gekeken heb. Maar t viel ook niet echt heel erg op. Arm Britje.

We hebben t wel gehad over evt sterilisatie zodat ze misschien minder ruzie maakt met t andere konijn, maar ik laat nu eerst alleen t pootje en de lip opereren, want t moest allebei via operatie zei de da. Drie ingrepen vond ik een beetje teveel voor dr. Ze heeft nu al genoeg ellende. Tja sommigen vinden t misschien gek dat je een konijn laat opereren, maar ik kan niet zeggen dat ze een konijn maar moeten laten inslapen omdat t te duur is! Ik vind mijn konijnen en caven net zo belangrijk als mijn katten. Alleen als een diertje pijn blijft houden of als een situatie uitzichtloos is zou ik zeggen nee dat doe ik een diertje niet meer aan, maar ik wil ieder dier gewoon helpen als t nodig is. Vind t wel zo sneu voor dr, ik hoop dat ze morgen snel bellen dat ik dr weer op mag halen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat sneu zeg. Ik denk niet dat er hier mensen zullen zeggen dat het vreemd of gek is dat je je konijntje laat opereren. In tegendeel. Ik zal je toppic volgen en hopen dat je meis er snel weer boven op komt en goed hersteld. Het is niet niks zeg..