Ga naar inhoud

natte plak keutels


Alies

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Mijn nijntje heeft sinds gisteren natte plakkerige keutels. Ook vind ik opeens blinde darm keutels.

Ik heb niets veranderd aan zijn voeding, dus snap niet goed waar dit vandaan komt. Ik heb hem maar even alleen hooi gegeven, dus geen ss en geen groente. Maar hoe snel moet ik verbetering zien en wanneer kan ik het beste richting de dierenarts gaan?

Ik kijk het denk ik nog maar even aan, maar wilde graag jullie mening hierover horen. Ik heb meer ervaring met verstoppingen dan met diaree:$.

Alvast bedankt voor het meedenken, groetjes Alies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, idd de keutels stinken wel. Zo in de loop van de dag vind ik hem ook wel wat meer terug getrokken. Wel een aantal binkies gezien, maar toch.

Hij is 2,5 jaar oud. Morgen dan toch maar ff bellen met de da, al is het maar voor de zekerheid.

bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar zijn blindedarm keutels niet altijd iets plakkeriger? Onze Jos had van de morgen ook enkele blindedarmkeutels laten liggen. Was de eerste keer dat ik dat zag.

Hij gaat wel altijd in zijn kattenbak zitten anders, en daar eet hij soms ook een keuteltje uit dat al een dag ofzo oud is :) Hij eet ook zijn harde keuteltjes op heb ik de indruk. Kan dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .