Ga naar inhoud

Moet ik me wel of geen zorgen maken?


MCpaasei

Aanbevolen berichten

Hoi,

Een paar weken geleden had ik een topic gestart over mijn konijn. Toen was ik bij de dierenarts geweest, omdat ze niet meer at. De kiezen zijn toen ook geknipt en ze had Ciseral Drops meegekregen. Toen ging het het weekend wel goed, maar toen at ze maandag helemaal niet, blijkbaar door een overvulde maag (ik had haar meer biks gegeven, omdat ze was afgevallen). Toen Primperid injecties en Ciseral. Daarna ging het 2 weken goed en toen was ze weer ziek. Weer hetzelfde. Nu vermoedelijk door haren. Dit was afgelopen vrijdag.

Toen weer Primperid injecties en na een uur at ze weer. Nu heb ik de injecties tm zondagavond gegeven en de Ciseral ben ik gisteren mee gestopt. Ik houd het natuurlijk allemaal goed in gaten.

Ze heeft vandaag gewoon gegeten (net weer) en ze zit nu vrolijk hooi te eten. Wel had ik net even haar buikje gemasseerd en even gevoeld en toen voelde ik toch een beetje belletjes of geborrel. De dierenarts zegt dat het niet goed is als ik geborrel hoor.

Klopt dit? Moet ik me nu weer zorgen maken, omdat ik net geborrel hoorde? ze zit nu vrolijk hooi te eten.

Graag hoor ik wat jullie ervan vinden. Moet ik nu iets gaan doen? Toch weer Ciseral gaan geven ofzo of horen jullie ook wel eens geborrel als je de buik masseert?

Grtz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .