Ga naar inhoud

Wat is de meest voorkomende reden?


desi

Aanbevolen berichten

1 van mijn 4 konijnen is erg mager, zo mager dat je haar ruggewervel en heupbotjes heel goed kunt voelen, ook haar ribben en kaken en alle botjes eigenlijk wel....

Ze eet echt als een bouwvakker, eet het meeste van alle 4 en keutelt goed en plast goed en eigenlijk is ze gewoon vrolijk en levendig maar alleen in en in mager...

Nu heb ik al een hoop gelezen over ontworming en dat heb ik een tijdje terug ook al gedaan( maar misschien moet het weer?)hoe vaak dan? en ik vroeg me af of dat de meest voorkomende reden is...of zijn er andere mogelijkheden

Ik geloof niet dat ze ziek is, want ze doet niks anders als anders en doet vrolijk met de anderen mee...

Wat ik me nog wel afvraag, ze zitten allen buiten en is dat niet te koud voor haar als het alleen maar botjes en vel is?

ik zal een foto bijsluiten van haar, misschien dat jullie zien aan haar of ze te mager is?lijkt me toch niet goed als je al haar botten voelt...

Ze is een dumpkonijntje geweest, dus misschien is hier sprake van inteelt? dat ze gewoon eigenlijk een vergroeing heeft?ben heel benieuwd naar wat jullie ervan denken...

Het voorste konijntje bedoel ik, achter haar zit haar zusje, die absoluut niet mager is, eerder te mollig....

DSC_5427.jpg

aangepast door desi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de DA gebeld en het eerste wat zij zei was ook een probleem met de kiezen, dus ik heb om 17.40 een afspraak en dan zullen we wel zien wat het is hopelijk...ze zou gelijk eens goed naar haar kijken omdat het een dumpkonijntje was weet ik ook niet hoe oud ze is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .