Ga naar inhoud

ineens niezen


MCpaasei

Aanbevolen berichten

Hoi,

Misschien is het heel suf dat ik dit vraag. Maar mijn konijn is maandag opgenomen, omdat hij een overvulde maag had. Nu moet ik hem Cisaral geven en dat doe ik al een paar dagen. Net heb ik m op de tafel zn drankje gegeven en nu niest hij ineens de hele tijd. Nouja, wel met tussenpozen. Kan het zijn dat hij een stofje in zn neus heeft gekregen wat er even niet uitgaat??

Sorry hoor, ik maak me even om alles zorgen, omdat hij bijna dood was.

Kan ik daar iets aan doen of moet ik hem laten niezen tot het eruit is ofzo?

Ik heb het heel warm, maar ik schiet nu elke keer van alles in paniek, omdat het zo slecht ging van de week.

Grtz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd dat het zo opeens begint... Kwam het echt 'direct' na het geven vande cisaral? Kan het zijn dat hij daar iets van in z'n neusje gekregen heeft? Het zou wel kunnen dat hij door iets in zijn neusje even wat moet niezen... ik zie het hier soms wel eens als ze een sprietje stro of hooi in hun neusje krijgen. Na een paar minuten is dat dan over. Hoe is het nu met hem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sja, ik heb nu net maar gelijk het hok schoon gemaakt. Nu heb ik haar al even niet horen niezen (ow, nu doet ze het gelijk weer), dus misschien was het dan toch het stof. Op die handdoek zitten natuurlijk ook haren van haar inmiddels en misschien is het wel een beetje stoffig in huis. Sowieso niest ze redelijk snel, maar nu bleef het maar gaan. Ik hoop dat het nu over is.

Bedankt voor je reactie in ieder geval. Sinds vrijdag ben ik gewoon weer even helemaal van slag... Vrijdag at ze slecht, kiezen geknipt. Toen heb ik haar redelijk wat voer gegeven, omdat ze was afgevallen (was blijkbaar niet handig), want maandag had ze een overvulde maag en moest ze opgenomen worden (ze was helemaal afgekoeld enzo). Dierenarts denkt toch dat de kiezen de aanleiding zijn. Nou en dan nu dat niezen weer, dus ik dacht: ooojeeeh! Ik vind het sowieso altijd eng dat ze ineens gek gaan doen als ik ze net medicijnen heb gegeven, alsof ze er allergisch voor zijn ofzo. Snap je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .