Ga naar inhoud

konijn eet slecht/niet, ook geen keutels te zien


Ireen

Aanbevolen berichten

Ik zit een beetje mee te denken over de kosten voor de dierenarts. Er zullen vast wel vaker dieren ziek worden en als er dan geen geld voor de DA is...

Misschien kun je via een poster bij de ingang van de kinderboerderij aandacht vragen voor het probleem en er een (afgesloten) potje bijhangen voor een vrijwillige bijdrage van de bezoekers. Of een stukje schrijven in het huis aan huis blad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit een beetje mee te denken over de kosten voor de dierenarts. Er zullen vast wel vaker dieren ziek worden en als er dan geen geld voor de DA is...

Misschien kun je via een poster bij de ingang van de kinderboerderij aandacht vragen voor het probleem en er een (afgesloten) potje bijhangen voor een vrijwillige bijdrage van de bezoekers. Of een stukje schrijven in het huis aan huis blad.

Ik wil niet pestimistisch zijn, maar denk dat dat niet veel nut heeft en dat binnen no time dat potje geld gestolen is door kinderen vol kattekwaad. Het leeft hier in het dorp niet zo, logisch want het is een rotzooi.

Het dorpbelang heeft al gezegt dat we binnenkort eens om te tafel willen met mij, ze willen de hele kinderboerderij op de schop zetten en dan kom ik wel met punten als dat er een medische potje aangemaakt moet worden, dat moet niet zo heel moeilijk zijn doormiddel van sponsors neem ik aan.

Ik zit er trouwens aan te denken om dit konijn en twee andere rammen particulier aan een nieuw baasje te helpen, want beide opvangen die nog redelijk goed te rijden zijn zitten propvol en hebben een opname stop. Andere opvangs zitten op zeker anderhalf uur rijden van hier, voor mij erg ver.

Dus als hier mensen zijn die wel interesse hebben in een ram (die dus wel gecastrwereed moet worden en gekoppeld aan een voedster) en wonen in of dicht in de buurt van Emmeloord, Kampen en vollenhove, of Zwolle/Lelystad. Of daar heen willen rijden. Ik hoor het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .