Ga naar inhoud

Snap er niks meer van..


Elsjeee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een konijn dat niet of nauwelijks eet heeft pijn. Pijnstilling is dus erg belangrijk.

Wat er zich verder precies afspeelt in je konijn kunnen wij alleen maar naar gissen.

Masseren is altijd goed, dat zou je regelmatig kunnen doen. Zorg ook dat ze blijft drinken.

Maar het allerbelangrijkst is om zo snel mogelijk bij een konijnkundige dierenarts terecht te komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zult die in dedemswaart eerst moeten bellen om te zien of ze wel open zijn van het weekend, kan prima zijn dat je alleen het antwoordapparaat krijgt. Het is morgen zaterdag he, er is vaak maar 1 DA in een omgeving die dan weekenddienst draait voor spoedgevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoj,,

We komen net weer van de da in dedemsvaart, tvoelde nu heel goed, kheb nergens om hoeven vragen, ze heeft gevraagd of ik keutels mee wilde nemen (die waren goed), heeft zelf naar haar gebit gekeken (met apparaatje), en ik heb metocloral drops meegekregen en paraffine dat moet ik geven.. Bij de da heeft ze twee spuitjes gehad een voor de darmen en als pijnstilling, khad nog even gevraagd of ik daar niets van moest geven maar dat was niet slim ook om die rode keutels..

Dat klinkt goed toch?? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn nijn at, dronk, keutelde op een gegeven moment ook niet meer.

toen ik ermee naar de da ging bleek dat zij kanker aan de baarmoeder had, waar niks meer aan te doen was. was al helemaal uitgezaaid naar de longen en ze had nog maar een temperatuur van 35 graden.

heb haar in moeten laten slapen.

hou haar aub goed in de gaten.

succes ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh, dat was cker wel schrikken dat ze ineens kanker had!? sterkte!

Ik hoop niet dat mijn nijn het heeft, maar dat hoopt iedereen natuurlijk.. Kzal in ieder geval goed opletten en als het niet opknapt cker weer bellen! Morgen gaan we zoiezo weer bellen dat had de da gevraagd..

Door dat spul dat ik meegekregen heb moet alles weer op gang komen en dan gaat de pijn ook weg, ik mocht geen pijnstillers mee ook omdat ik rode keutels had gevonden, dat kwam waarschijnlijk door een beschadiging aan de darmwand en pijnstillers zijn niet goed voor de darmen, dus dan zal het niet echt helpen, wel voor de pijn natuurlijk maar niet voor de darmen..;)

Drinken heeft ze eigelijk de hele tijd wel gedaan, gister heeft ze ook al behoorlijk wat gegeten vanochtend is het weer wat minder maar ze eet wel wat hooi en knaagt graag aan wat takken, ze zit ook niet zo heel zielig meer in een hoekje en is wat levendiger. Dur temperatuur is ook nog opgemeten die was ook goed..

Nu moet ik elke dag drie keer 0,5 ml metocloral drops geven en 4 ml paraffine en dat is wel een worsteling :P.. Maar ze word er beter van dus volhouden maar!!:D

Bedankt voor het succes:D ik heb het gevoel dat het wel weer goed komt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat was zeker schrikken, vooral omdat mij in de winkel toen werd verteld dat ik twee mannetjes had!!! en bij een mannetje denk je niet echt aan baarmoederkanker!!!

de ene heb ik drie jaar geleden al in moeten laten slapen, de andere twee weken geleden.

eigenlijk nog geluk gehad, dat ik in al die tijd geen nestje heb gehad.

ik had ze na een paar maanden uit elkaar gehaald, omdat het knokken was, misschien dat dat mijn geluk is geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh das niet fijn, das best wel erg knullig van die winkel.. Maar in ieder geval sterkte ermee.. twee weken, das nog niet zo heel lang geleden..

Ik zal even vertellen hoe het nu gaat..

Ze eet nu wel goed hooi en neemt soms ook wat groente aan, biks moet ze eigelijk nog niet aan denken alleen gaat er soms een SS biksje wel in.. Maar das ook wel te begrijpen. Ze stormt alleen nog steeds niet af op het eten, dat deed ze eerder altijd wel (of wil ik te snel?).. Kheb net ook wat van die dwangvoeding in een bakje gedaan (ciseral nog wat gloof ik :)) Daar at ze wel wat van maar nu moet ze het even neit meer zien.. Drinken doet ze wel gewoon, ze is ook wat levendiger.. Gaat het de goede kant op?

Waar ik me wel zorgen over maak is dat ik eigelijk maar heel weinig keutels vind.. Die dan waarschijnlijk van het andere konijn zijn.. Maar dat weet ik dus niet:( Heeft iemand tips om daar achter te komen?

Die keutels kunnen toch ook drie dagen duren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .