Ga naar inhoud

help!!!!!!!!!!


Yvon

Aanbevolen berichten

nou het zit zo ik typ heel vlug want we gaan nu naar de da.

beau is uit mn handen gesprongen toen ik hem vast had, en toen bloedde zijn neus. Hij moest naar binnen om te kijken of ie tand door zn lip had.. dus yasmina op de gang.

nou toen ging het met beau best prima, hij wilde gewoon eten en springt rond, bloeden wordt minder.

kijkt mn vriend bij yasmina op de gang, ligt ze naar het lijkt wel verlamd, helemaal vlak op haar poten en ze kan niet staan. als je haar oppakt gaat ze direct liggen. ik ga nu kijken of ze wel wil eten, maar ja we gaan dus direct door naar een da die nu open is ofzo. Heb geen idee wat ik moet doen, sta hier te trillen op mn benen icon_sad.gificon_sad.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

tijdelijke verlamming is mogelijk.....een steroride injectie kan de oplossing zijn.

Leg haar na dat je bij de da bent geweest in een deken met een kruik.

Het is dan de bedoeling dat ze binnen 24 uur weer op haar pootjes gaat staan.

zie toppic kerel is verlamd. http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/4573-kerel-verlamd.html

dit kan komen door een verkeerde sprong...ze worden erg snel koud als ze niet meer kunnen lopen.

aangepast door bunny ranch chanty
Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik ben alweer terug. ik heb er de kracht niet voor het allemaal te typen, ben er kapot van. Yasmina heeft een hartaanval gehad, en was al aan het sterven. Haar hartritme was al dusdanig laag, en haar temperatuur ook niet goed. Het was geen gasaanval. In haar kooitje die mn vriend net had verschoont, lagen nog keutels. Ook had ze nog geprobeerd te eten, maar het brokje zat nog in dr mond toen we aankwamen bij de da. Het was niet konijnwaardig om te proberen haar erbovenop te krijgen zei de da. Ze was al aan het lijden..

Ben echt helemaal kapot ervan, het was zo'n lieverdje, deed het zo goed. Was al enorm gegroeid, maar haar hartje was blijkbaar te zwak. :(:(:(:(:(::(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Yasmina was niet gevallen. Het was Beau die gevallen was, en die had ik naar binnen genomen om hem na te kijken. Yasmina had ik met kooi en al in de gang gezet, zodat ze elkaar niet konden zien. Toen ik terug kwam, was Yasmina helemaal slap. Mn vriend had meteen geprobeerd of ze wilde eten en drinken, ik was da's aan het bellen. Ze nam nog een hapje ss, maar slikte het niet eens meer door. Ik heb haar buikje gemasseerd, maar er zat niks vast ofzo. Haar ademhaling werd al slapper.. en haar hartritme kon ik soms maar met moeite voelen, er waren ook momenten dat ik dacht dat ze al in mijn armen gestorven was.

Nu even geen bb meer voor mij, denk ik. Ik kom op een later moment wel terug, maar ben er nu even helemaal kapot van :(:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil nog wel even zeggen dat ik weet dat er heel veel da's niet konijnkundig zijn.. de meest konijnkundige da hier was niet in dienst, ik kon een voicemail achterlaten en dan zouden ze morgen terug bellen.. ik voelde al dat als ik zou wachten yasmina het niet eens zou halen. Ik heb deze da duidelijk gemaakt dat ik koste wat koste het konijntje wilde redden.. al zou ik er bankroet van worden, ik wil niet zomaar laten inslapen. De da zei dat dit niet zomaar was, dat yasmina aan het opgeven was, pijn had. En als ik verder zou gaan met medicatie het niet eerlijk zou zijn tegenover haar, omdat het alleen uitstellen geweest zou zijn.

Mijn snuggle safe had ik trouwens ook al mee genomen, om warm te houden. Het mocht allemaal niet baten :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .