Ga naar inhoud

woensdag is het eindelijk zover


nijntjemarlot

Aanbevolen berichten

update :net nog even wezen kijken,

hij ligt lekker languit op zijn kussentjes en kleedjes en handdoeken.

zijn balletjes zijn beetje opgezwollen maar lianne zei dat dat wel normaal is na de operatie.

hij ziet er wel zielig uit hoor :P maarja dat is hij ook.

kan ik hem eigelijk morgen wel borstelen of moet ik gewoon even een paar dagen overslaan ? want hij is langharig,

normaal borstel ik ze allemaal elke dag zodat ze een mooie vacht houden zonder klitten enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan ik hem eigelijk morgen wel borstelen of moet ik gewoon even een paar dagen overslaan ? want hij is langharig,

normaal borstel ik ze allemaal elke dag zodat ze een mooie vacht houden zonder klitten enzo.

Gewoon borstelen, maar dan niet bij de operatiezone :). Zorg ervoor dat hij rustig blijft liggen, waarschijnlijk zal hij de aandacht niet eens vervelend vinden.

Dat de ballen een beetje gezwollen zijn nu is normaal, de zwelling zal straks gaan afnemen en dan zal de balzak als een rozijntje gaan schrompelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

meneertje is al zeker weer lekker in zijn vel,

want vandaag heeft hij mij een leuk onder zitten plassen en niet een klein beetje ook:lol:

ook keutelt hij goed en eet prima hooi gaat er ook lekker in,

me achterbuurman gaf me een bos bospenen dus die heb ik ook lekker gegeven (klein beetje)

zijn balletjes zijn al ietsie minder opgezwollen.

hij heeft alleen een klitje naast zijn balletjes gekregen maar ik knip hem maar nog niet weg want wil hem geen pijn doen of stress bezorgen ik hou het wel in de gaten of het niet in de weg zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .