Ga naar inhoud

klitten


mar10a

Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Ik heb vanmiddag een nieuwe teddy dwergje bij mensen weg gehaald, ze is nu ongeveer 4 maanden maar het is schrikbarend hoe het arme beestje onder de klitten zit, ik ben bang dat ik haar helemaal moet scheren, maar het wordt steeds kouder nu , dus heeft er iemand nog andere tips, want zo kan het echt niet haar vacht is 1 grote klit zooo zielig he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de mogelijkheid hebt: Lekker binnen houden deze winter en de hele hap eraf (laten) scheren. Als het echt zo erg is als jij zegt is dat waarschijnlijk het best.

Je kunt wel uitgebreid gaan kammen, maar daar ga je het konijntje pijn mee doen, en waarschijnlijk ziet ze er daarna waarschijnlijk nog niet veel beter uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jekunt het konijntje inderdaad beter helemaal kaal scheren en binnenhouden Met knippen kom je niet diep genoeg bij de klit Waar komt dit koijntje vandaan als ik het vragen mag? Persoonlijk vind ik teddy,s zowiezo beter binnen, want buiten krijgen ze sneller klitten, en als ze per ongeluk nat worden hebben ze zo longontsteking Je komt binnen ook makkelijker even tot een goed borstelbeurt , en het is wel net zo gezellig als je wat meer contact met je konijn[en]hebt toch?? Mischien leert je man het konijn binnen nog wel waarderen.Wens je veel geluk met je konijn , het zijn zulke leuke en mooie diertjes , de teddy,s!!![mischien een foto?]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .