Ga naar inhoud

Na een week weer gas!


Elsjeee

Aanbevolen berichten

Die "steen" zat er toen gloof ik nog niet. en ik kan het nog mooier maken :s:S:S:S die "steen" voel ik nu niet meer, of hij zit nu nog wat verder naar achter.. Ik ben echt helemaal in de war ik weet zeker dat ik het gister voelde!

Over de keutels, die zien er verder normaal uit.. Ik ga straks als haar eten op heeft nog is voelen.. :s:S:S:S

Nouja ik hoop natuurlijk dat ie weg is, maar wat voelde ik dan????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee, ik weet nog niet zeker of ik nog naar een da ga want alles gaat weer ok, maar als het toch eigelijk echt wel even moet, dan ga ik mijn best doen hier thuis :P. Maar zou je ook kunnen bellen ofzo? Of moet ie het echt zien..

Ik heb trouwens net even weer gevoeld maar volgens mij is het echt weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraag kon dat spuitje geen pijnstiller zijn?

Poeh.. kweet het echt niet meer mijn ouders vinden een dierenarts een dierenarts.. Dus nou begin ik toch weer te twijfelen of mijn dierenarts nou echt zo slecht is.. Want op internet lees ik wel meer konijnen die tractonorm lax meekregen en het spul helpt ook wel.. en toen dacht ik als die spuit de pijnstiller is dan heeft ie toch niks verkeerd gedaan..? Maarja die opmerkingen dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .