Ga naar inhoud

Hoeveel dagen binnen


angeline85

Aanbevolen berichten

Hoi,

Mijn konijn is gistere gecastreerd het is een buiten konijn dus om hem warm te houden en het zou evt iets gaan vriezen heb ik hem na binnen gehaald. Nu zit hij natuurlijk veel kleiner dan buiten ook wel goed kan hij zich ook niet zo wild gaan bewegen. Maar nu?

Wanneer mag hij weer in zijn mooie en vooral ruime hok buiten? Moet ik hem vandaag nog even binnen laten en morge verhuizen na de schuur en dan na zijn hok? Of is het beter om hem een week binnen te houden? Of juist meteen vandaag na buiten? Uiteraard zit hij op handdoeken binnen en buiten ook maar hij kan ook op de koude tegels gaan liggen, dus weet niet zo goed wat ik moet doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vraag heb ik ook gesteld op BB..

Ik zou wachten totdat je konijn weer op stro kan. Het lijkt me erg koud voor de konijnen om nu op een handdoekje buiten te moeten zitten.

Ik heb ons konijn in de bijkeuken/schuur staan.. Daar is het een stuk koeler dan in huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer kan hij dan weer zijn eigen hok in? Hij heeft wel stro in zijn hok maar daar zit hij niet op/in. Nu heb ik het stro eruit gehaald en zijn plas bak heb ik papier in gedaan.

Ik zat er aan te denken om hem morgen weer in zijn hok te doen met veel doeken/dekens. Of is dat te snel? Ik ben bang dat hij dan wel op de koude tegels gaat liggen...Het is allemaal wel schoon hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .