Ga naar inhoud

Help, mijn konijn doet raar!


SBK

Aanbevolen berichten

Mijn konijn Snuffie doet heel erg raar, ze eet niet (normaal is ze de hebberigste), ze ligt alleen maar in de zelfde hoek en ze haalt heel weinig adem (ze snuffelt niet meer). Ook zijn haar ogen half dicht. Als je haar verplaatst gaat ze ter plekke weer liggen en ze blijft dan ook liggen. Weet iemand wat dit is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd snel naar de DA gaan!

Mijn konijn lag er ook zo bij, at niet meer, ogen half dicht...

Na een bezoekje aan de DA bleek hij gas te hebben. Gelukkig was hij snel weer de oude na de medicijnen, dus ik zou ook even langs gaan als ik jou was. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet verstandig om af te gaan wachten nu, je moet actie ondernemen!

Heb je spullen in huis om EHBO bij konijnen te verlenen?

Het minste wat je nu in ieder geval kunt doen is een buikmassage gaan geven, en zo snel mogelijk naar een DA gaan want dat is Ć©cht nodig. Of bel op zijn minst de dienstdoende DA!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de massage geholpen zou hebben zou ze nu weer actief moeten zijn en niet apatisch in een hoekje moeten zitten SBK. Zolang ze apatisch in een hoekje zit, niks wilt eten en niet beweegt is er duideijk wat mis met het maagdarmstelsel wat er nogsteeds zit en zo snel mogelijk opgelost moet gaan worden voordat de darmen straks niet meer werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is je konijntje overleden? Wat erg zeg!

Gecondoleerd. Sterkte met de andere twee!

En ik vind overigens dat we niet al te hard moeten mopperne op sbk.

Snap best wel dat we allemaal vinden dat ze naar de dierenarts had moeten gaan.

Maar we weten ook dat je lang niet altijd onder het regime van je ouders uitkunt, en dat een dierenartsbezoek niet door iedereen zomaar 123 te regelen is zonder hulp van ouders!

Bovendien draaien ouders vaak voor de kosten van een arts op, die zijn nou eenmaal niet van je zakgeld te betalen!

Sterkte SBK!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .