Ga naar inhoud

Konijn eet blaadjes van bomen.


Mexflex

Aanbevolen berichten

Mijn konijn loopt overdag los in de ren (als hij wil)

Omdat de herfst in volle gang is vallen er diverse blaadjes in de tuin. Wij hebben in de tuin hele fijne :duivel: bomen staan met hele kleine blaadjes die er nu dus af vallen. De hele straat ligt onder. Er komen ook blaadjes in de ren die vervolgens ook opgegeten worden. Het zijn gele kleine blaadjes, maar ik weet niet welke boom het is.

Zijn er blaadjes van boomsoorten (geen struiken dus) die echt giftig zijn voor konijnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijn loopt overdag los in de ren (als hij wil)

Omdat de herfst in volle gang is vallen er diverse blaadjes in de tuin. Wij hebben in de tuin hele fijne :duivel: bomen staan met hele kleine blaadjes die er nu dus af vallen. De hele straat ligt onder. Er komen ook blaadjes in de ren die vervolgens ook opgegeten worden. Het zijn gele kleine blaadjes, maar ik weet niet welke boom het is.

Zijn er blaadjes van boomsoorten (geen struiken dus) die echt giftig zijn voor konijnen?

Ja er zijn er zat die wel en niet kunnen, kan je niet achterhalen wat voor boom het vanaf komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb (nu nog) een panelenren die vast staat aan het hok zodat hij er zelf in kan. Ik wil wel graag een vaste ren omdat dat toch een stuk mooier is. Er zit een net overheen maar die blaadjes vallen er als nog doorheen, ook door de panelen zelf. Ik ruim het nu gewoon heel goed op, maar ik kan het niet voorkomen dat hij ze toch eet, ze komen namelijk ook onder in z'n hok naar binnen.

Gisteren heb ik wel zo'n hoes ontvangen voor mijn hok zodat het iets meer dicht is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .