Ga naar inhoud

Nu gaat het dan toch eindelijk gebeuren


Siska

Aanbevolen berichten

Zo, de afspraak is gemaakt. Volgende week vrijdag gaat Kuif onder het mes!

Ik heb gekozen voor de dierenarts die ook mijn hond heel goed heeft behandeld en waar ik ook met Noortje al was geweest. En een goed gevoel over had en dat bleek een goede keuze. Tenminste na het telefoongesprek!

Ik heb een aantal vragen gesteld over de nazorg en daarna vertelde de assistente mij dat Kuif niet nuchter hoefde te zijn en dat ik wat hooi en eten mee mocht nemen.

Hij wordt ’s morgens gecastereerd en “hij mag dan ’s middag weer lekker mee naar huis” zei ze.

Ik vind het wel spannend allemaal. Maar ook wel weer leuk omdat we dan bijna kunnen beginnen met de koppeling tussen Kuif, Noortje en Fleurtje.

Nu nog het hok klaarmaken. Dat had al lang klaar kunnen zijn maar door omstandigheden nog niet gelukt. Mijn vader is ernstig ziek en we moeten daar vaak bijspringen met het uitmesten van de paardenboxen en zo zijn er nog meer dingen die thuis zijn blijven liggen..

Maar…mijn nijnen doen het goed en dat is natuurlijk super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

We weten het niet precies, we hebben hem namelijk gekregen omdat hij te weinig aandacht kreeg bij de vorige eigenaar maar waarschijnlijk is hij 2 jaar.

Over een paar weken kunnen we beginnen met de koppeling van Kuif en de 2 meiden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen heb ik Kuif naar de da gebracht. Ze heeft eerst nog even gekeken of het echt een mannetje was en we hadden het bij het rechte eind.

Kuif mocht blijven voor de "asteratie" zoals mijn jongste dochter zegt en als ik niet voor 12 uur wat heb gehoord, mag ik tussen de middag bellen.

De da was blij verrast met het hooi wat ik had meegenomen en moest lachen dat ik een hele stronk witlof in de zak had zitten:$

Nu afwachten dus:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een vraagje.

Kuif gaat straks, om te herstellen, in een hondenbench.

Hij is een buitenkonijn maar komt nu in de (koele) bijkeuken te staan in de bench.

De bench is natuurlijk niet groot genoeg om hem daar de hele dag in te laten. Kan ik hem dan wel een aantal keren per dag uit de bench laten en in de keuken laten lopen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat de goede kant op met Kuifje.

Net was hij zich aan het wassen en hij heeft ook al 2 witlofblaadjes opgegeten.

Ik heb hem trouwens wel op een rustig plekje in de kamer staan. De da vond de garage-bijkeuken nog te koud.

Ga zo even kijken of ik al keuteltjes kan vinden. Er lag trouwens ook eentje bij de Da in het hokje:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kuif is weer helemaal de oude.

Vanmorgen hebben we hem even los laten lopen in de keuken. Ik moest hem trouwens wel eerst uit de bench halen. Hij vond het allemaal toch wel een beetje eng.

We hebben hem vandaag verplaatst naar de bijkeuken. Daar is het wat kouder en hij moet straks weer naar buiten.

Wanneer zou ik hem weer in zijn buitenhok kunnen doen? Wel op handdoeken dan natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .