Ga naar inhoud

Eten uit de tuin?


Nienke48

Aanbevolen berichten

Sinds vorige week laten wij onze 2 FH heren met enige regelmaat loslopen in de tuin (als we erbij zijn). Ze zijn echt supernieuwsgierig en het is ontzettend leuk om te zien!

Wel eten ze van veel planten die ze tegenkomen, vooral de bruidssluier is favoriet! Nu vraag ik me af of konijnen zelf weten welke planten giftig voor ze zijn? Het valt namelijk op dat ze bepaalde planten duidelijk overslaan en andere planten wel eten. Omdat ik zelf niet eens precies weet welke planten we in de tuin hebben (veel stekjes gekregen van mensen) kan ik ook niet echt uitzoeken of ze giftig zijn voor onze mannen! Weten ze dit instinctmatig zelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha tot nu toe wel! Valt op dit moment reuze mee gelukkig. Af en toe gaan ze tussendoor ook wel even in het hok, om wat te drinken of om naar het toilet te gaan :mdr:

Gaan ze daar even uitrusten om dan vervolgens wee rop ontdekking te gaan door de tuin en zich tegoed te doen aan de bruidssluier! Echt ontzettend leuk om te zien!

Heb alvast 1 plant verwijderd waarover ik m'n twijfels had, de rest moet ik nog onderzoeken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .