Ga naar inhoud

Tips ??


HuBa LoLa

Aanbevolen berichten

hoi hoi,

Even een vraagje, ik lees in meerdere topics over gedroogde kruiden.

Nou is mijn vraag:

1: Waar haal je die gedroogde kruiden voor je konijn ?? En welke soorten kun je gedroogd geven ?? of kun je geen gedroogde kruiden geven ??

2: Hoe houden jullie je groentes goed ??

Want penen worden na een bepaalde tijd helemaal slap, dit geef ik dan ook niet meer aan de konijnen hoor. Maar ook peterselie enz, heeft iemand hier tips voor (in de koelkast?? uit de koelkast ?? enz)

alvast thanx :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

gedroogde kruiden kun je bestellen online bij veel online dierenwinkels. Eentje met een uitgebreid assortiment is dierenkruiden.nl

Over de groenten: De verse kruiden staan hier in potjes en daar knip ik elke dag wat takjes af. De groeten zou je kunnen proberen om ze in aluminiumfolie te wikkelen en dan in de groentenla van de koelkast leggen, blijft het iets langer vers. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bestel altijd de kruiden via dierenkruiden.nl. Mijn 13 cavia's zijn ook dol op kruiden!

De meeste groente houden we in de koelkast, bijvoorbeeld wortelen bijna altijd. Tenzij het buiten ook lekker koud is, dan bewaren we de wortelen in de schuur.

Maar goed, er zijn veel mondjes om te voeden, dus de groente gaat erg hard ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .