Ga naar inhoud

wc rolletje opgesnoept...


frankie lover

Aanbevolen berichten

ik had frank en saar ieder een eigen wc rolletje gegeven met hooi erin om lekker te spelen (en eten natuurlijk)

maar nu zie ik vanmorgen dat ze alle 2 ook heel veel van het rolletje hebben gegeten......

bij frank ligt er nog maar een rolletje van 3 cm in zijn ren en bij saar nog minder!!

kan dit gaan kwaad? ben bang dat ze straks verstopping hebben???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs het meeste bedrukte papier kan geen kwaad, zolang het maar niet van dat glanspapier is (waar dure tijdschriften van gemaakt zijn).

Ik dacht dat bedrukt papier juist wel kwaad kon zijn omdat je konijn dan inkt naar binnen krijgt?! :neutral:

Ik geef 1x in de zoveel tijd een ondbedrukte wc rolletje met kruidenhooi aan mn konijn en ze vindt het heerlijk want ze trekt het zo uit m'n handen :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij gijs is het wel een keer mede oorzaak geweest. vond ineens maar een halve terug toen hij niet meer wilde eten (eigen oorzaak gevolg conclusie :P) maar toen kreeg hij ook nog heel veel "rommel" van mijn schoonmoeder:P (knabbel staafjes en snoepjes enzo) waardoor hij niet goed hoi at. nu zal het misschien wel goed gaan maar probeer het maar niet weer :P beetje duur wc rolletje alsie weer verstopt raakt hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 1 zegt bedrukt papier is niet goed ander zegt dat het geen kwaad kan.

Het is een beetje dubbel, want telefoonboek mogen ze weer wel hebben, vreemd !

Hier krijgen ze het niet want wolfje was opgegroeid met kranten in zijn wc, nu heeft hij zaagsel voor de wc maar ik neem geen risico.

Maar nu komt mijn geheugen weer terug. Wolfje is dikker geworden dus ik zou groenvoer in de wc rol kunnen doen, biks door de kooi en in een speelbal doen. etc

Miss kan je de lijm weg halen, maar normaal zit er bijna niks op zo een rol.

Ooit gaf ik een doos, maar omdat Bailey nog steeds niet zinderlijk is had zij de hele doos nat geplast, maar daarvoor knaagde ze er ook. Zijn ze lekker bezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al heb je een super wc papier.

Het is maar net hoeveel lijm jij denkt erop te zitten.

Volgens mij hebben bijna alle wcpapieren lijm erop, er zijn ook wc rollen waarvan de wc papier op het einde al los zit.

Als je twijfelt maak dan even een foto, maar je hoeft het niet want er zijn genoeg andere kartonnen dingen die je kan gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op onze zit ook geen lijm...

en ff een vraagje: Mogen konijnen gekleurde dozen eten?? dus bv. een doos waar een plaatje op de voorkant staat. (dat is gemaakt van inkt neem ik aan) mogen ze dat??

Ik dacht dat het niet mocht gekleurde dozen en dingen met inkt!

Maar zeker weten weet ik niet :neutral:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .