Ga naar inhoud

Baby konijntjes van ongv. 2 weken


ABC1

Aanbevolen berichten

Ze lopen al een beetje de hok te verkennen, maar wanneer beginnen ze ook water te drinken? En kunnen ze alle 6 uit een flesje drinken of kan ik beter een bakje met water zetten?

Ik ben bezig om een hok te vinden ( lekker ruim ) en heb op MP en mooie kp1 gok voor 150 euro gezien, als de hok binnen is kan ik dan het nestje en de moeder verplaatsen?

Moeder kan nu niet uit haar hok ( 1 verdiepingshok ) en de kleintjes heeft ze bij de deurtje gezet, dus ze kunnen we zo uitvallen als ik mama uit haar hok probeer te zetten.. Is het erg als moeder misschien 1 weekje erin moet zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wat leuk dat je baby,s hebt had je graag info willen geven maar daar kan ik helaas niets over vertellen maar volgens mij kun je wel bakjes water neerzetten mijn konijn toen 7 weken wist niet hoe ie water iuit de fles moest krijgen.

of schoteltjes kan er niets gebeuren.

Moet ie moeder niet bij de kleintjes blijven dan?/

Als ze ze afstoot zou ik moeder en kindjes uit elkaar halen hoor!!

Succes hoor!

gr Jean

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat ze al proberen mee te eten en de moeder blijft ook bij de kleintjes, maar wil haar wel in de tuin rond laten huppelen zodat ze nog even haar pootjes kan strekken. Sinds wanneer beginnen ze water te drinken? Want het fles staat veels te hoog, dus ik moet weten wanneer ze beginnen met drinken zodat ik ook paar water bakjes neer kan zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .