Ga naar inhoud

Gedroogde cactusstammen..


Sascha

Aanbevolen berichten

Ja, tis jammer dat die zaak niet hier in de buurt zit! Heb daar 2 mary's gekocht van 65 euro per stuk, en hier bij de jumper zijn ze 89 euro per stuk.. Dus echt een onwijs verschil. Ik heb er sowieso wel wat aan, want de buitennijnen zijn al begonnen aan de buitenkant van ons huis (flat), hun hok van net 3/4 maanden oud kan alweer bijna bij het vuilnis omdat ze er zo aan geknaagd hebben, en hun wilgenbrug van 2 weken oud kan ook alweer bijna weggegooid worden.. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben inderdaad veel leuke spullen, maar inderdaad ook erg duur.

Ik heb hetzelfde als jij hoor, Busylizzy. Ik ben bang dat ze er niet naar omkijken als ik het in huis heb, al durf ik aan een knaagbal nog wel te beginnen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jahoor, natuurlijk!

Voor die cactusstammen 4,95 voor 6 medium stammen (die op de foto's dus, ik zal ook wel even foto's maken als de nijnen eraan begonnen zijn :P), en voor de kiwistokjes even kijken... in totaal 3 euro. Maar ze kosten 1,50 voor 10 stokjes en ik heb dus 20 stokjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .