Ga naar inhoud

Bino terug naar dierenarts..


bino&dido

Aanbevolen berichten

Vorige week zijn allebei mijn konijntjes gecastreerd. Ik dacht dat alles goed ging omdat ze allebei weer actief waren, weer helemaal de oude. Ik had paar dagen geleden nog even gekeken naar de wonden maar zag niets bijzonders. Nu vandaag keek ik, zag ik bij bino dat zijn balzakje weer helemaal vol zat en de wond was breed geworden en zag er vies uit.

Dus gelijk de dierenarts gebeld en kon om 18.40 terecht. Ze weten nog niet precies wat het is, dus hij moest blijven en ze gaan hem morgen een roesje geven en kijken wat er aan de hand is. :frown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte, hoop dat het weer helemaal goed komt.

Ieyore had ook vocht in een van de balzakjes zitten, dit was twee dagen na de castratie. Zijn gedrag was veranderd en dat zinde me niet, we zijn naar de DA geweest, en deze heeft de hechting los gemaakt en toen kon het wondvocht weg. Bij hem was het gewoon helder vocht. Toen we eenmaal weer thuis waren was het weer mn oude Ieyore. Inmiddels is de castratie ruim twee weken geleden en hij weer helemaal de oude boef wat het was. Ik hoop echt voor je dat het geen ontsteking is of iets dergelijks. Ik weet hoe je je voelt. En heel goed dat je terug bent gegaan naar de DA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .